Sacrificii pentru vacanța

 Deci eu și niște prieteni ne-am decis că în vacanța de vară să mergem să vizităm toată țara dacă tot este gratis trenul,așa că am început să strângem bani.
 Eu mi-am luat înca un job part-time pe lângă cel de weekend,la acest job trebuia să merg în fiecare seara  în timpul săptamânii câte 2 ore și în weekend  4 ore.Jobul în sine nu a fost obositor dar au trecut greu orele și mi-a fost greu să vin de la institut și scoală și să  ajung acasa pe la ora 21:00.
 Oricum jobul a fost frumos deoarece  am avut oportunitatea să interacționez cu piticii. A fost interesant deoarece am lipici la copii și a fost ca un test pentru mine să văd dacă mă plictisesc repede de ei.Am cunoscut niște copii minunații care reveneau când îii aduceau parinții ,m-am convins că 90% din copii de 4-5 ani din ziua de astăzi au niște personalității puternice și sper că au parinți care se implică astfel încât acești micuții să devină oamenii cu caractere puternice când vor crește.Acest job l-am avut fix în luna dinainte de Paște așa că vă dați seama că în vacanșa de Paște am stat și am zăcut să îmi revin,a fost o lună lungă și greuță dar a meritat pe lângă satisfacția materială am cunoscut copii dar și oamenii interesanții.
 După Paște am revenit la jocul meu din weekend care din păcate nu a durat prea mult,nu știu cum a facut soarta deoarece chiar aveam nevoie de banii aceștia dar pe deoparte a fost oky deoarece m-am concentrat pe școală.
Ultimul job care trebuie sș-l fac cam o lună și care trebuia să îmi completeze  restul de bani pentru vacanță, era o firmă pe care știam că este strictă dar când ești mânat să faci banii pentru vacanță te duci oriunde unde se câștigă mai bine.Fie am putut rezista 2 săptămâni și o zi deoarece nu prea stăteam eu la locul meu,nu erau oamenii și mai bine stăteam jos și am fost prinsă și cam asta a fost.Nu îmi pare rău deoarece am cunscut oameni cu povești interesante de viață și până la urmă asta contează.
Singura chestie care îmi pare rău este că nu am mai putut ajuta în casă cu banii,nu imi place să fiu un intrus char dacă ai mei nu mi-o spun mă simt eu și este destul,oricum lucrurile revin la normal  din septembrie când mă întorc acasa.:)
 N

Comentarii

Postări populare