Ce voi reseta în 2018?#2

Așa cum am promis am revenit cu partea a 2-a din programul mea pentru acest an. Înainte să continui, aș dori să lămuresc câteva aspecte care unii dintre voi m-ați întrebat. Am spus că voi încerca programul propus dehttp://slabestedestept.ro/ dar unii dintre voi ați înțeles că mă voi rezuma doar la acest program. Însă sunt conștientă că un plan alimentar bine pus la punct se împacă cu sportul așa că le voi combina să am rezultate satisfăcătoare. Unii ați dorit mai multe informații despre Limitless, tot ce vă pot spune este că  au rezultate excepționale și dacă doriți să vă covingeți accesați următorul link: https://youtu.be/H4zojpOj2Hk . Dacă nici videorile nu v-au  lămurit, să nu ezitați să folosiți pagina lor de facebook sau instagramul; sunt oameni prietenoși și răspuns destul de repede.
 Revenind la planurile mele pentru acest 2018, dacă prima parte a fost mai mult de lucruri la care trebuie să muncesc într-un fel sau altul, acum vă voi relata lucruri puțin mai profunde. În primul rând doresc să îmi petrec mai mult timp cu oamenii de la care am ce învăța. Încep prin a spune să petrec mai mult timp cu părinții, pe lângă faptul că încă au ce să mă învețe simt că nu prea am petrecut destul timp până acum. Au fost momente când nu îi vedeam cu zilele și când o făceam erau întâlniri superficiale; doresc să schimb acest lucru și vreau să mă bucur mai mult de ei, știți vorba aceea: nu știi niciodată ce îți rezervă ziua de mâine. Așa că am în plan să stau mai mult cu ei, poate să nu ne vorbim dar simplu fapt că sunt cu mine și îmi zâmbesc sau mă strâng în brațe; zic eu că sunt amintiri neprețiute și trebuie să ne bucurăm mai des de ele.
 Alt lucru pe care mi l-am propus este să citesc cărți căt mai diversificate, recunosc că sunt fană a genului romantic dar nu doresc să mă limitez doar la asta. Am achiziționat cărți din zona mister, filozofie sau psihologie că să îmi lărgesc cunoștințele dar dacă aveți prieteni care au cărți cât mai vaste si doresc să le împrumute, cu siguranță m-ați face o persoană fericită.
 Închei spunând că încep 2018 cu un program pe termen lung, care are ca scop formarea unei rutine sănătoase legate de sport și alimentație iar pe plan personal este diversificarea; am ajuns la concluzia că o perspectivă diversificată  te poate în diferite probleme dar în același timp îți poate conferi niște amintiri memorabile.:) Vă aștept să îmi spuneți ce doriți voi de la 2018.:)

Comentarii

Postări populare