Filmul Proud Mary- păreri

Image result for proud mary poster
Imagine preluată de https://www.flickeringmyth.com

Am fost invitată la avanpremierea acestui film de Swiss Plan, oamenii aceia drăguți care organizează Super Blog dar hai să nu o mai lungim și să vă spun părerea mea despre acest film.
 Încep prin a spune că filmul Proud Mary apare în cinema pe 2 februarie și face parte din genul filmelor thriller, shooting; că să faceți o idee vă las--- > link. Filmul prezintă viața unei asasine plătite Mary care este pusă să omoare oameni care nu și-au putut plătit datoriile față de mafie. Unul dintre datornici este un bărbat care are un fiu, aceasta îl omoară dar îl lasă pe puști în viață; un an mai tărziu îl întâlnește din nou și astfel viața ei se schimbă. Nu vă voi spune foarte multe ca să descoperiți și voi filmul dar am să vă spun ce mi-a plăcut cel mai mult la acest film. În primul rând mă bucur că am văzut în rolul principal o actriță de culoare neagră, nu știu de voi dar  mi se pare mai bad ass când văd o asasină de culoare.  Alt aspect pe care l-am apreciat din trailer este linia melodică, este pe gustul meu și nu vreau să greșesc dar muzica cred că este din anii 80-90 și a prins destul de bine; cel puțin pe mine m-a făcut să trăiesc mai intens unele scene.
 Închei spunând că filmul are din partea mea un mare 9, avea 10 dacă era 3D și chiar merită văzut; dacă veți merge să-l vedeți aștept o părere sinceră.:)

Comentarii

Postări populare