Teleleu prin țară #3+Artmania Festival


Image result for artmania2017
imagine preluată de pe eventin.ro

Următoarea mea destinația a fost Sibiul, am fost pentru prima dată și am decis să ajung aici deoarece a fost Artmania si Conferința de muzică. Ajung pe la 7:30 in Sibiu și mă îndrept spre centrul lor, acolo unde se ține acea conferință. Bineînteles că am ajuns prea devreme dar a fost oky că m-am plimbat prin centrul lor vechi. Deci este extraordinar de frumos, eu sunt o fană a stilului gothic și m-au surprins acele biserici, regretul meu fiind acelă că nu erau deschise,din ce am observat tururile începeau pe la ora 11:00.
 Când ajung unde se ține conferința pot spune că m-am îndrăgostit de acea clădire, avea un aer așa visător și arăta super în interior. Ca treabă a trebuit să fac niște punguțe și să mă mai plimb pe acolo,în rest am putut participa la conferințe care nu au fost cine știe ce. Eu vara aceasta am fost la multe evenimente și festivaluri și pot spune că în România nu se respectă un sfert din lucrurile spuse acolo, aici mă refer la partea de ecologizare...la noi nu se face reciclare se aruncă tot într-un container și nu cred că se face după o  sortare. Am părțit ceva ce nu am mai întâlnit până acum, era să adorm la conferințe, tind să cred că era din cauza oboselii dar la o pauză am încercat să dorm puțin dar din păcate nu am fost lăsată. Conferința a fost acceptabilă , spun asta că a fost la prima ediție dar dacă ajung la următoarea ediție voi fii mai critică, oricum nu îmi pot da cu părerea deoarece eram cam nedormită și să spun că aveam judecata puțin afectată.:) La sfărșit am fost puse să cărăm mese și scune, eu până acum nu am cărat scaune  dar zic că nu o voi mai face în viitor, faci mușchi la mâini dar m-a deranjat extrem de mult că erau bărbați care puteau face și îmi puteam pune sănătatea în pericol,înțeleg că sunt voluntară dar nu vreau și nu accept să fac munci de bărbați. După ce am cărat un rând am plecat la concert că eram voluntară și acolo.
 Întâi nu știam tematica acestui festival și am fost surprinsă să văd că este un festival de rock metal. Ascult rock dar cel alternativ, nu cel unde efectiv nu înțeleg nimic. Eu am stat la scanări, a fost interesant deoarece a fost a doua oară dar de data asta a fost  cu telefoane și am întâmpinat diferite probleme, trebuie actualizat softul mereu și nu prea îmi plăcea să îi pun pe oameni să aștepte. Am fost puțin și pe la concert dar nu mă pasionează acest tip de festival, puțin dezamăgită dar să fiu sinceră bucuroasă că am putut vedea puțin orașul. Între timp aflu că vă cânta Tarja,nu știu după numele acesta dar o știu când a cântat în formația Nightwish. Am ascultat-o când a cântat, foarte tare tipa din bun simț că era prima dată în România învățat câteva cuvinte în română. Dar a voce este bestială, cântă genial live, vă recomand dacă o întâlniți să o ascultați live. După trebuie să stau cu voluntarii să facem o poză dar din păcate m-am pierdut de ei. În fine voiam să îmi iau cazare dar nu am fost așa mulțumită de interacțiile avute cu ceilalți voluntari și am zis mai bine plec acasă. Când am ajuns în oraș am observat  că făceai 20 minute pe jos până în centru dar m-am gândit să schimb drumul că este ca un cerc orașul și ajung la fel de repede la gară. Din păcate m-am pierdut și am decis să explorez orașul la 1 dimineața singură, acum povestesc detașat dar la acel moment eram speriecioasă. Eram așa deoarce aveam niște ghirlande care îmi dădeau impresia că aud pași în spatele meu mereu. A fost frumos orașul noaptea, era ciudat să văd acel centru gothic și după să observ acea schimbare bruscă la blocuri cu patru etaje. Într-un final ajung la gară dar ce am văzut din oraș mi-a plăcut chiar dacă eram puțin panicată.
În gară am avut o surpriză, ușa era închisă până la ora 2:30 dar vedeam persoane înăuntru. În fine am stat jos 15 minute, între timp a venit o voluntară care a fost la Conferință dar cu care nu prea am interacționat. În fine observ că cineva intră în gară și merg și eu să întreb dacă pot intra că am tren, mint că am vrut să fiu acolo ca erau bănci rotunde și marmură și puteam dormi puțin. Omul ne lasă să intrăm și ne spune că face acest lucru să nu lase boschetarii deoarece se îmbată și deranjează călătorii. În fine merg să întreb care este primul tren spre București și aflu că este unu la 2 care nu este direct dar duce în Caracal, îl iau și aflu că și tipa aceea merge la București cu același timp. În fine până vine trenul am stat ca 2 străine fiecare cu treaba ei și în tren am stat aproape dar separat deoarece voiam să dorm. La Caracal am ajut un șoc, voiam să văd orașul dar am văzut un sat. Am fost foarte dezamăgită , efectiv m-am simțit ca la țară..nu vreau să jignesc pe nimeni dar zona gării mi-a dat impresia de țară. În trenul  spre București am stat în vagoane diferite și m-am bucurat, a fost un drum oky unde am putut asculta muzică. Am avut un accident cu controlorul, m-a prins că stăteam în șosete pe scaunul din fața mea, am făcut-o că mă dureau foarte tare picioarele și tânjeam efectiv să stau puțin în poziția orizontală. Replica domnului prima dată a fost dacă așa fac și acasă, să fiu sinceră da fac dar în picioarele goale și a doua oară când m-a văzut a fost v-am mai spus o dată să numai stați cu picioarele. Când am ajuns am trecut prin Giurgiu și toate satele care sunt până în oraș, menționez că a fost prima dată când am fost pe această rută și am fost șocată. Am văzut o mini grădină zoo care era lângă calea ferată, mă gândesc cum sufără aceste animale când aud zgomotele făcute de tren.
 Sincer îmi pare rău de această excursie că am făcut-o, în primul rând nu o pot numi excursie că nu am văzut mai nimic și că mi-a pus puțin sănătatea în pericol, spun asta deoare mi-a trebuit 2 zile întregi să mă recuperez cu somnul. Sper că voi reveni cândva să vizitez orașul, nu să fac una și alta.
 N

Comentarii

Postări populare