Goana dupa acte.

e-trad/traduceri
e-trad.ro-Primul magazin online de traduceri din România a fost salvarea mea  dar hai să vă povestesc de la început. România, țara pe care o iubesc dar care din păcate mă încearcă în fiecare zi. Chiar dacă țara este "bogată" este din ce în ce mai greu să încerci să supraviețuiești. Uite așa, după o zi grea de muncă în care mă gândeam dacă merită să continui să lupt am decis să caut altceva. Când mi-a venit ideea am fost puțin speriată dar când m-am gândit că nu poate fii mai rău decât o duc în prezent. Uite așa am căutat pe mai multe site-uri și am depus CV-uri, nu vă pot spune cât mă bucur că multe firme serioase au această posibilitate. Chiar dacă se mai practica depusul CV-ului la firme, mi se pare cea mai bună alegere dupenerea în online, așa nu trebuie să pierzi zile sa colinzi prin orașe. Am depus CV-urile acum 3 luni, vă dați seama că am stat cu sufletul la gură prima lună; am verificat mail-ul zilnic să văd dacă am primit măcar un răspuns. Bineînțeles că nu am primit nici un răspuns și mi-am cam pierdut avântul și credeam că nu voi avea nici o șansă dar șansa a venit când m-am așteptat cel mai puțin. Eu folosesc mail-ul foarte rar, îl folosesc doar când trimit ceva oficial sau cum a fost în acest caz CV-uri. Chiar dacă doar pentru asta folosesc primesc o grămadă de mesaje în spam și m-am gândit că ar fii timpul să le șterg. Așa că m-am apucat și uite așa am găsit printre multe mesaje inutile un mesaj care mi-a schimbat ziua. Eu am depus la foarte multe firme în străinătate și mi-am făcut mari speranțe că am un CV complex și că voi primi multe oferte. Așa am primit un singur mail care a făcut cât 100 în care mi se spunea că am un CV interesant și complex și că ar dori să mă angajeze dar ar trebui în 3 zile să le trimit cel puțin diploma de absolvire a facultății și cazierul legalizate în limba germană. Primele momente am fost de uimire și mulțumire că cineva a găsit experiența mea satisfăcătoare dar după am intrat în panică,mailul fusese trimis cu o zi înainte așacă mai aveam doar 2 zile să le trimit actele.

Unde legalizez și eu acte în limba germană?

Țănând cont că mai aveam 2 zile de căutat am fost destul de relaxată deoarece aveam în zonă destule cabinete care mi-au spus fie că nu fac sau că durează și 5 zile să le legalizeze. După multe căutări stând pe o bancă și căutând pe net, am găsit o reclamă în care spunea magazin online de traduceri. Intru și văd că este o platformă de traduceri e-trad care efectuează traduceri acte studii . Îmi fac cont și îmi încarc documentele dorite, este fain că eu pot alege deadline-ul. Pe lângă acesta aflu și prețul pe care îl pot achita online iar în final voi fii sunat de cineva să mi se confirme plata și adresa unde se va trimite factura și actele legalizate. Mi se pare un concept fain, nu trebuie să alerg eu prin tot orașul să găsesc pe cineva și cel mai fain îmi pot alege eu deadline-ul; ceva ce 99% din firme nu îți oferă.
Pentru mine ei au fost soluția mea salvatare, sper că în viitor să vă ajute și pe voi.

Articol scris pentru  Spring Super Blog 2018.


Comentarii

Postări populare