Hai să ne înoim garderoba





Uite că acum vine Paștele și trebuie să îmi înoiesc și eu garderoba cu ceva. Și cum m-am uitat eu prin garderobă am văzut că de prea mult timp nu mi-am mai luat o rochie. Am stat eu și am analizat de ce nu mi-am mai cumpărat eu rochii și motivul este unul simplu și banal. Motivul este comoditatea și frica că poate mă voi îngrășa și nu o să îmi mai vină. Poate vă întrebați de ce mi-am ales fix această perioadă să îmi cumpăr o rochie și nu să îmi iau o pereche de blugi. Cum am mai spus vine Paștele și vreau ca acum când îmi voi revedea rudele să fiu îmbrăcată mai elegant. În fiecare an am fost cea îmbrăcată comod dar zic că anul acesta am găsit rochia care mă face să mă simt bine în pielea mea. În stânga vedeți poza și aștept păreri despre ea.

Cum mă uitam pe site am văzut destule rochii de ocazie și sincer eram în pană de idei. Am nevoie de o rochie mai specială, anul acest cea mai bună prietenă își organizează nunta și vreau să fiu la înălțime. Ea este ca și sora mea și m-am gândit să fiu și eu o dată normală. Așa că am căutat pe site și uite așa m-am îndrăgostit de o rochie. Este prima dată când am o conexiune așa puternică cu o rochie și am zis că trebuie să fie a mea. Rochia aleasă este din bumbac și are imprimeuri tradiționale și mă face să mă simt frumoasă dar și mândră în același timp. Dintre toate sentimentele care mi le transmite vreau ca eu când o voi purta să transmit iubirea și mândrie că îmi văd cea mai bună prietenă măritată și împlinită. Cred că asta trebuie să transmită o rochie, mândrie dar și o stare de bine.:)
Vă las mai jos rochia și sunt super curioasă ce emoție v-a transmis.:)
  

Comentarii

Postări populare