O vacanță de fițe



Super Blog ne provoacă să ne imaginăm că sunt o vedetă internațională și că trebuie să îmi fac o excursie. Cum sunt o vedetă internațională este de la sine înțeles că sunt foarte cunoscută și vreau să am o vacanță în tihnă fară vreun fotograf și jurnalist care să îmi vâneze fiecare mișcare. Chiar dacă proba pare simplă am ceva bătăi de cap deoarece trebuie să mă pun în pielea unei vedete car trebuie să apeleze la unele trucuri si să treacă neobservată, pe scurt trebuie să am grijă cum îmi planific călătoria.
Uite așa începe planificarea vacanței mele de fiță. Destinațiile au fost diverse dar am ales din vacanțe Christian Tour, dintre toate mi-au atras atenția a fost Egiptul și Spania. Cum despre Egipt am tot vorbit am zis să aleg Spania ca destinație. Principalul motiv pentru care am ales-o au fost locuitorii și zonele care sunt de vis. Spania este mare și te încântă vizual totul așa că este greu să alegi un loc anume. Dar cum sunt o vedetă am zis să aleg Tenerife, chiar dacă este o zonă foarte vizitată te poți deghiza ușor și în același timp să și vizitezi. Chiar dacă Tenerife este cunoscută pentru viața de noapte, acest lucru este ultimul lucru care face zona  să fie așa vizitată. Așa că voi face un fel de listă cu tot ce trebuie vizitat.


  1. Primul lucru de vizitat este Los Gigantes. Este o plaja superbă care o recomand pentru fotografii spectaculoase. Denumirea vine de la stâncile care se înalță si care fac din această plajă un loc numai bun de fotografiat. Singurul dezavantaj este că sunt valuri mari și nu o recomand ca să înotați.
  2. În apropiere Los Gigantes se află El Teide. Este un vulcan și ce este deosebit la acest obiectiv turistic este drumul până la vulcan. Ca faună se găsesc pini și printre ei roci, este un peisaj unic care vă va tăia răsuflarea. Recomand acest drum celor care vor să experimenteze o urcare de 2000 m, o să vedeți dacă veți face acest treseu veți pleca din vacanță mai slabi.:d
  3. Playa Las Teresitas este plaja care mulțumesște și pe cei care ador muntele. Această plajă este înconjurată  de munți , deci dacă aveți iubitori de munte aduceți aici. Plaja în sine are un nisip foarte fin și se zăresc și palmieri; plaja este un loc numai bun pentru poze, puteți avea poze wow care se regăsesc marea și muntele.
  4. Următorul obiectiv turistic le este dedicat celor care le plac drumețiile. Următorul loc de vizitat este orașul Masca și pentru această excursie vă recomand să faceți cu un grup organizat. Vă recomand să faceți acest lucru deoarece aveți șanse mari să omiteți unele obiective turistice. Orașul este superb dar cireașa de pe torto veți vedea după ce veți coborâ o potecă care vă va lua cam 3 ore. O să ajungeți la o plajă frumoasă și de acolo puteți merge cu barca într-un traseu unde veți vedea stâncile din Los Gigantes
Cam acestea am putut vedea într-un sejur de 7 zile, se puteau vedea mai multe dar totuși trebuia să profit de plaja. Sper să vă ajute obiective propuse de mine și recomand Tenerife și celor care ador plimbările, aveți ce vedea.:)

Comentarii

Postări populare