Timpul trece dar cum îmbătrânim?



Frumusețea este un lucru relativ și de cele mai multe ori uităm acest lucru. Când trec pe stradă mereu analizez persoanele, din cap până în picioare. Un lucru la care sunt atentă și critică (câteodata) este fața unei persoane, să nu vă gândiți că încep să judec oamenii după chipul cu care s-au născut. Dar sunt critică cu "îmbunătățirile" pe care și le fac dar și cum au grijă de ten, aici vorbesc și de femei dar și de bărbați.

Dar cum avem grijă de ten când îmbătrânim?

Cum am zis și mai sus sunt atentă la oameni pe stradă și am văzut multe persoane mature care fie știu cum să își îngrijească tenul dar si persoane care nu le pasă. Nu zic că este greșit să nu îți pese dar uiți că și pielea este la fel de importantă ca orice alt organ din corp și ar trebui îngrijită ca atare. Așa că hai să nu o mai lungim și să vedem ce iese:d
  • Primul lucru care îmi vine în cap este să fim oameni pozitivi și cu zâmbetul pe buze (la asta nu prea contează vârsta). Multă lume spune că zâmbetul îți aduce riduri dar vreau să aduc aminte tuturor că până la urmă tot faci. Pe lângă acest aspect, zâmbetul este cel mai fain make-up dar și accesoriu pe care oricine il poate purta și se vede al naibi de bine. Zâmbetul în sine te face pe tine fericit și în același timp poate înseninezi ziua cuiva, deci din acest tip toată lumea iese în avantaj.
  • Dacă tot am vorbit de produse hai să vă recomand unul care a avut efecte pozitive asupra mamei mele. Produsul este de la Farmec  și sunt  fiolele cu Acid Hialuronic și Vitamina C – Gerovital H3 Hyaluron C. Aceste fiole conțin ser bogat în acid hialuronic pudră și lipozomal și vitamina C. Deci aceste fiole  cu Acid Hialuronic și Vitamina C au efecte antirid, de umplere a ridurilor, efecte hidratante și de protecție a pielii. Fiolele pot fii folosite de persoane care au trecut de 30 ani și este bun pentru toate tipurile de piele, așa că nu vă faceți griji că nu s-ar potrivi.
  • Dacă tot suntem la produse aș vrea să recomand o cremă pentru că 90% dintre persoane cred că este ceva inutil dar nu este așa. O cremă are diverse roluri: un rol important dacă folosiți o cremă de zi este de protecție împotriva soarelui;ajută la hitratarea mai profundă a pielii și alt rol este de relaxare, până la urmă este un mesaj. Acum că am trecut în revistă și acest aspect vă recomand crema care o folosește mama. Crema antirid de  noapte  Hyaluron C face parte din aceași gamă ca și fiolele și conține acid hialuronic și vitamina C. În plus, conține și vitamina B3 care împreună cu vitamina C ajută la regenerarea fibrelor de colagen și elastină, deci asigura efecte antirid de durată. Produsele sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum şi din magazinele de brand Gerovital și online, pe www.farmec.ro.
Cam acestea au fost recomandările pentru tenul matur dar hai să vorbim și de rutina mea legată de un ten sănătos dar nu numai.
  1.  Zâmbesc foarte mult, nu degeaba am recomandat același lucru și mai sus.
  2. Hidratarea este obiceiul unde am observat rapid rezultatele. Chiar dacă am început să îl respect din cauza unor probleme de sănătate, finalul a fost că nu am mai avut pielea așa grasă și pare mai luminată.
  3. Alimentație este și ea importantă, încerc să respect regula cu 5 legume și 5 fructe. Nu o pot respecta în totalitate dar măcar 5 legume mănânc pe zi, mă axez pe legume ce conțin anti-oxidanti deoarece ei ajută la păstrarea unei pieli frumoase și sănătoase.
  4. Folosesc protecția solară, am pielea sensibilă și acest lucru mă protejează. Nu mă ard și în același timp nu îmi mai apar pistrui sau pete roșii. Pentru cei care nu știam, protecția solară se folosește tot anul, chiar dacă vara radiațiile sunt mai puternice nu înseamnă că în restul anului nu sunt.
  5. Mergeți desculți în iarbă sau nisip (nu glumesc). Este un mod extraordinar de a vă destresa, nu trebuie să mergeți la mare, se poate face și în oraș cu condiția să fiți atenți pe unde călcați ca să nu ajungeți la spital.
  6. Ultimul dar nu cel din urmă faceți yoga. Nu îl luați ca sport ci ca un mod în care vă puteți redescoperi și în același timp vă îmbunătățiți flexibilitatea. Este singurul "sport" care vă învață despre meditație și cum se face dar în același timp vă dă o stare super și vă pune în contact intim cu natura și tot ce înseamnă energie.
Articolul de astăzi a fost despre sfaturi, sper că vă vor ajuta; în același timp vreau să le mulțumesc celor de la Super Blog pentru oportunitatea de a scrie despre aceste subiecte interesante.:d

Comentarii

Postări populare