Vânător devin peste noapte



M-a apucat nostalgia jocurilor din copilărie și am întrebat prieteni ce jocuri le trezesc amintiri. După ce mi-au dat destule am început să le caut frumușel să văd pe care le mai găsesc pe internet. Așa am petrecut eu ziua de sâmbătă umblând printre amintiri și aducându-mi aminte ce importante erau aceste momente când doar stăteam și mă luptam. Printre toate jocurile căutate am avut și o mare surpriză, un joc a supraviețuit trecerea timpului și s-a adaptat pentru anul 2018. JOC PREPELIX PANO este singurul care este încă în vogă și are succes la public.

JOC PREPELIX PANO, vă mai aduceți aminte de el?

A fost prima mea interacțiune cu un joc legat de vânătoare și nu puteam cere ceva mai bun. Îmi aduc aminte de acele prepelițe aiurite care mi se păreau că se uită într-un fel la mine și mă făceau să râd. Dacă tot l-am regăsit în varianta îmbunătățită am zis să caut și să aflu cum a evoluat de-a lungul anilor. Așa am văzut că a apărut în Germania în 1998 și că în 2000 apare versiunea îmbunătățită sub denumirea de "Moorhuhn 2- vânătoarea merge mai departe". În decembrie a aceluiași an, o echipă de la noi preia jocul și lansează o versiune autohtonă denumită PREPELIX.

Cum am spus și mai sus, este singurul care a supraviețuit acestor ani. Cum puteți vedea și din imagine, acum este joc mobil. Pe lângă faptul că se joacă pe telefon se mai poate și VR, dacă sunt iubitori de VR pentru noi sigur vor fii încântați. Jocul va trezi copilul din fiecare dintre noi dar în principiu este un joc pentru copii care îi va distra și în același timp le va stimula atenția.

Acum că am aflat lucruri noi despre joc mă gândeam la provocarea propusă de Super Blog 2018, aceea de a deveni un vânător. Dacă tot sunt într-o competiție și sunt și nostalgică de la joc, m-am gândit să îmbin jocul cu competiția. Deci numele meu este Vânătorul de Emoție și scopul meu este să împușc cât mai multe prepelițe care în jocul nostru sunt probele acestui concurs. Doar că în jocul nostru eu sunt mai hoață și sunt unele prepelițe care îmi fur ochii, acelea sunt care cred eu că am câștigat eu. Cum vorbele de acasă nu se potrivesc cu cele de la târg, se înțelege de ce m-am supărat când nu am câștigat eu. Dar hai să că povestesc cum îmi imaginez eu acestă scenă. Deci ca un omulet care nu știa cu ce se mănâncă (în cazul nostru cineva care nu avea o țintă bună) și dute la vânătoare. La fel ca în joc suntem în pustietate și trebuie să fim atenți la ce zboară și nu la peisaj. Ca să fim atenți la prepelițe ni le imaginăm ca niște persoane cunoscute care zic diferite fraze prostești. Acestă smecherie nu m-a ajutDacă v-am făcut și pe voi nostalgici și vreți să încercați jocul, în cotinuare vă las link-ul de la demo gratis: https://www.prepelix.ro/demo/ .at să câștig vreo probă dar m-a ajutat să scot la suprafață emoții la unele persoane după ce mi-au citit articolele

Comentarii

Postări populare