Partner challenge #2

Provocarea#2:ritualul meu de dimineață,ce faci de când te trezești,la ce mă gândesc când beau cafeaua

A fost interesant mai ales că am 2 ritualuri,când mă trezesc pentru muncă sau când lenevesc.

  1. Când merg la muncă mă trezesc puțin mai devreme ca să îmi fac lucrurile liniștită chiar dacă îm final mă grăbesc,nu știu cum reușesc.😂😂 Pe lângă lucrurile ce țin de igiena personală mai deschid laptopul puțin,am mania de a vedea dacă am primit mailuri în special și încerc să le răspud acasă ,când sunt la muncă mi se pare că dau niște răspunsuri cam seci.Ascult muzică când răspund la mailuri sau când verific rețelele de socializare.Cafea nu beau dar într-un timp beam cacao caldă,sincer nu îmi amintesc de ce numai beau😅😅Încerc să nu mă gândesc la nimic,dacă fac asta mă gândesc la ce ar trebui să fac la muncă și nu este sănătos pentru mine.
  2. Când sunt liberă este mai ciudat 😁😁pentru că încerc să mă trezesc la 4:30 să  îmi obijnuiesc corpul să se trezească  devreme și fără ceas.După trezire și 5-10 minute să îmi revin merg să alerg,este liniștitor și din punctul meu de vedere mai sigur la ora aceea.Aleg ora asta deoarece șansele să găsesc scandalii sau bețivani este minim,până la urmă și ei trebuie să doarmă😀😀.Când revin acasă scriu pe blog dacă am inspirație și după un duș care mă trezește de-a binelea merg să mănănc.Când fac asta nu mă gândesc la nimic,este o rutină interesantă care o pot numi câteodata și meditație.😉
Cam asta a fost,recomand oameniilor sa se trezească la 4:30 și să facă diverse lucruri,o să vedeți că veți avea un randament mai bun.

Comentarii

Postări populare