Bani de buzunar

Deci in preajma sarbatorilor se cauta multi promoteri pentru degustari sau aranjat  haine prin magazine si ghice ce mi-am zis ca ar fi oky sa incerc si eu ,castig ceva banuti si incerc lucruri pe care nu le-am facut.
Vineri trebuie sa arajez haine intr-un magazin din mall,ca orice om practic am zis wow aceasta treaba gosodareasca nu imi place si ar fi un prilej bun sa o fac si sa primesc si bani pe deasupra(am o gandire ciudata,stiu).Fie ajung acolo si trebuie sa stau de la 13:30 pana la 22:00,vb cu managerul si imi zice ca trebuie sa aranjez haine(ceea ce stiam ca trebuie sa fac).Fie incepe de la copii ca era putia lume si vine o angajata la mine si imi zice ca cine m-a pus aici,ca trebuie sa ajut in fata.Eu una am o problema cu oameni care imi vorbesc de sus,ma enerveaza dar am zis ca poate e din cauza perioadei sensibile din luna si am exagerat eu.Fie imi arata cum sa le impaturesc si pleaca si fac eu treaba,la un moment dat revina si imi zica ca nu le fac bine si ca mai mult le incurc(zice pe un ton ridicat) si sa ma duc sa pun pe umerase ....Fie dupa 4 ore vine pe unde eram eu si ii zice unui tip sa mergem sa aranjam hainele si ii zice "mergeti sa aranjati hainele,sa le impaturiti frumos nu in bataie de joc".Cand am auzi asta,mi-am lasat ecusonul si am plecat acasa.Sincer nu am nimic cu oameni care lucreaza in magazine dar doresc sa fiu oameni,oricum m-am invatat minte daca vreodata mai merg in magazinul ala voi face dezordine dinadins.Il sun pe tip si ii zic ca plec si replica lui a fost "am vrbit ca au un om 8 ore,nu 4".Am ramas uimita 5 secunde si ma gandesc ca omul nu apreciaza o persoana cinstita  si i-am zis-o...
 Si astazi am fost la o degustare de vin in Mega Image.A fost prima data cand am facut degustare la vin dar cred ca si ultima.Nu stiu daca fiecare MI are podgorie dar unde am fost eu avea si am avut noroc de niste oameni care mi-au explicat niste  aspecte in legatura cu vinurile in general,eu nefiind bautoare.Fie am avut ceva probleme cu standul dar am improvizat si am stat pe la podgorie.Fie am vandut vreo 3-4 sticle in 2h dar am avut niste clienti interesati,uni doreau informatii dar erau si uni misogini cu replici din alea"cu ce ma poate ajuta o fata"...
In ansamblu au fost niste experiente dar pe care nu le voi mi incerca in viitorul apropiat.
Va doresc sa fiti fericiti de Craciun si sa primiti mule cadouri de la Mosu!:)
 N

Comentarii

Postări populare