Cum sa ma"dai pe spate"

Hei,
 Asta seara vreau sa va povestesc o incercare a unui timp de a ma da pe spate.
 Deci eu si tipul ne stim de vreo 2 ani ,ne vedem des dar in 2 ani nu stiu daca am vorbit de 10 ori.:)) Fie cand se gaseste sa vorbeasca cu mine vine cu ceva care sa ma dea pe spate si sa vada cum reactionez.De data asta a inceput sa imi descrie "femeia perfecta",nu vreau sa creada cineva  ca am ceva cu idealurile dar cateodata oameni cad in capcana acestora.Incepe tipul sa imi descrie tipa perfecta pentru el,printre"calitati" se numara sa fie de casa,sa isi doreasca copii(de preferabil 3)si sa fie pasionala.Eu defel sunt o persoana sincera si i-am spus tipului ca isi doreste foarte mult de la o tipa,pana la urma dureaza ceva sa cunosti pe cineva si nu poti sa crezi ca acea persoana  indeplineste "conditile tale".Spun asta ca eu tineam la tip mai demult si na cand i-am dat sfatul asta prieteneste.
 Ideea este ca si el mi-a zis ca "femeia moderna" numai are aceste aspiratii,ca acum cam toate ne dorim cariere si vacante.Cand am auzit astea,m-am gandit ca si el are "impregnat in ADN" chestia aia legata de adusul banilor in familie,ma simteam ca acum 200 de ani unde femeile stateau pe bani barbatilor si trebuie doar sa aibe grija de copii si gospoderie.Ma intreb daca barbati se pot impaca cu gandul ca acum ne dorim independenta pentru care s-au luptat stramoasele noastre.
  Sper sa fiu si baieti care citesc articolul asta si sa mediteze bine ca majoritatea fetelor doresc independenta dar nu inseamna ca nu ne dorim si romantism,trebuie doar da-te in doze egale.:)
 V-am pupat si seara frumoasa,
 N

Comentarii

Postări populare