Intamplari ciudate partea a-2-a

Hello!
 Deci va scriu deznodamantul in legatura cu joburile la care am aplicat saptamana trecuta.
 In primul rand imi cer scuze ca scriu foarte rar dar saptamana asta am avut ceva nervi,o sa aflati mai jos dar in acelasi timp am putut sa reflectez la viata mea in general.
 In legatura cu jobul la care am avut examen inca nu stiu rezultatul din simplu fapt ca nu mi-am miscat fundul pana acolo sa aflu,dar nu prea am mari sperante in legatura cu el.
 La al doilea job am avut interviul luni si a fst o experienta wow,am fost avertizata dinainte  ca persoana respectiva este dura.Fie ajung,vb cu ea....si am observat ca este o persoana dura.A fost o experienta deoarece a fost prima data cand am avut interviu cu o persoana directa.Bineinteles ca nu am fost acceptata deoarece zice ca nu mi se potriveste,deoarece ce fac ei este doar monotonie si nu e ce imi doresc.Sa fiu sincera stiam de la inceput ca nu mi se ptriveste dar ma simt frustrata ca au trecut 3 luni de cand am terminat facultatea si sunt somera si ma oftic ca am avut job in domeniu dar am renuntat la el ca eram prea orgolioasa,asta e in viata se platesc decizile pe care le facem.Fie revenind la interviu,tipa accea mi-a dat niste sfaturi care le voi urma,stiu ca a vrut sa ma ajute.Oricum la sfarsit tipa care a stat tot interviul mi-a spus ca sunt o persoana interesanta si spera ca voi ajunge sus cu ideile mele,le iau ca si complimete...nu incerc sa cred ca tipa a zis-o asa deoarece am simtit ca mi-o spune din inima.
 Deci asta a fost cu joburile,voi revi curand cu alte articole ca am avut la ce sa ma gandesc.
 Va pup,
  N

Comentarii

Postări populare