Nebunia descoperiri

Deci o sa incep prin a spune ca iubesc vacanta....momentele astea cand ai o gramada de treaba de facut dar zici este vacanta si na le amani cat mai mult posibil:)))
 Nici pana in acest moment nu mi-am proiectele ,ele se afla intr-un coltisor al minti mele (si ma sacaie bineinteles) dar incerc sa ma distrez pe cat posibil chiar daca ele ma bantuie.:)))
 Deci saptamana asta am fost productiva si m-am apucat de un hobby  pe care l-am practicat acum 2 ani,si acela este geocaching:))Nu stiu cati jucati sau ati aflat,inBucuresti si nu numai  se afla aplasate in diferite locuri cutiute de diferite dimensiuni.Acest joc are ca si scop cunoasterea orasului prin amplasarea acest cutii,am uitat sa mentionez ca majoritatea cutiilor au o descriere,personal eu am aflat cateva lucruri despre Bucuresti cu ajutorul acestui joc.:)
 Pe langa asta am mai fost sa fac voluntariat,pot zice ca am avut noroc cu niste voluntare si am putut sa terminam  si sa facem destule lucruri ,asa ca de la anu(care numai este asa departe) putem sa facem pachetele pentru cei nevoiasi.
 Si astazi am fost sa ma intalnesc cu o tipa sa ne antrenam putin ,unul dintre hobby-urile mele este tenisul de masa.Vorbeam ca ne intalnim  la 14:30 si ea a venit la 15:00,nu stiu de voi dar eu am o problema cu intarzierea...u sunt absurda daca intarzi 5-10 minute dar nu 30!!!!!.Fie am putut sa rezist 30 minute ca ma uitam la alti cum joaca...era interesant dar ma amuza mult ca am avut u "crush" cu un tip care nu este pe gustul meu defel,se observa lipsa unui tip in viata mea.:)))  Fie ajunge tipa si vad ca nu este singura,este cu fratele si prietenul ei.:))Fie observ ca fratele stie sa joace dar prietenul ei nu si a trebuit sa-l ajut ,nu m-am suparat ca nu este primul pe care l-am ajutat.Fie la sfarsit am vazut ca am mai progresat deoarece aici la club erau mese profesioniste si mingea prinde efect.Oricum iubesc sportul asta si as dori sa fac performanta dar na imbatranesc.:))
 Oricum a fost o saptamana faina,unde am (re)descoperit lucruri  care ma fac fericita,sper doar ca dupa ce se termina vacanta sa am putere sa fac proiectele pentru scoala.:)
  N

Comentarii

Postări populare