Valentin Day si relaxare

Deci saptamana asta a fost "vacanta" pentru uni si culmeaa coincis si cu Valentin:)))
Incep cu munca,deci saptamana asta o termin mai obosita chiar daca ar fi trebuit sa ma relaxez,la munca am avut niste "pierdici" adica eu m-am bazat mereu ca na nu invat la scoala niste chesti si le invat la munca,mi s-a intamplat dorinta  si au fost niste situatii penibile pentru mine.M-am simtit asa prost chiar am constientizat ca eu sunt de vina doar ma gandeam  ce parere i-am format tipei si daca poate sa imi incredinteze pe viitoar diferite sarcini.Mentionez ca nu este job ci doar fac practica dar m-am obijnuit sa ii spun job ca stau la acelasi program ca toata lumea ,fie eu zic ca am invatat din greselile facute si pe viitor voi fi mai atenta.
 Intre timp a trecut si "Valentin Day" una din zilele acelea in care ne aducem aminte cat de mult ne iubim partenerul.Eu anul asta l-am petrecut singura cuc,chiar ma gandeam cum va fi perioada asta pentru mine anul asta dar vad ca am inceput-o bine,fara sa ma stresez de ce anul asta am fost singura sau chestii de genul tinand cont ca eu am ales sa fie asa doar ca mai am momente de"slabiciune" si ma gandesc daca am ales bine/:)) Fie in seara de Valentin trebuie sa fiu la un speeding date,nu sa imi gasesc jumatatea ci doar sa imi fac prieteni noi si sa petrec seara "altfel" oricum am ajuns acasa si am petrecut-o cu "Chefi la cutite" si floricele si chiar m-am distrat.:)
Ce este super interesant si ciudat in acelasi timp,am avut o colega care a dat licenta saptamana asta si a avut luni si marti.Luni cand a fost in data de 13 a luat scrisul cu o nota buna si radeam cu ea marti cand ne-am vazut ca ia tinut noroc 13 de data asta.:)) Si 14 chiar daca nu l-am petrecut cu vreun tip m-am intalnit cu tipa asta si am depanat amintiri ,a fost un Valentin inedit deoarece a fost prima data cand m-am intalnit cu vreo colega si nu cu vreun tip.:))
Oricum saptamana o termin cu pratica si incep weekendul cu munca,mai avem nevoie si de bani sa traim.:)))
Sunt curioasa cum rezista si alte persoane care sunt in situatia mea tinand cont ca eu cand ajung acasa cad franta si ma culc devreme,oricum cand voi fi in "putere"voi scrie un articol despre cum mi s-a schimbat programul o data cu inceperea acestei practici.
 Cei care a-ti petrecut Valentin astept sa imi lasa-ti in commuri ca sa va pot invidia:)))
 Nu uitati,un like si un share ma ajuta enorm.
  N

Comentarii

Postări populare