Dulce calatorie...

 Deci zilele trecute am gasit o oportunitate sa merg in strainatate 2 luni unde aveam loc,masa si trasport asigurat.Nu stiu cati stiti programele EVS(European Volunteer Service) dar se adreseaza tinerilor intre 18-30 ani,unde pot invata despre alte culturi prin aceste programe de voluntariat pe diferite teme.
 Eu gasisem un program despre ecologie in Croatia ce tine de pe 3 aprilie pana pe 31 mai,prima data  cand am vazut data am zis ASTA ESTE PENTRU MINE.Era perfect ca interval deoarece eu incep sesiunea pe 1 iunie si na puteam sa ma relaxez si sa fac si treaba.:))
 Fie las mail pentru detalii si cand vb cu tipa am avut o surpriza neplacuta...Cand am vazut anuntul pentru acest EVS am cautat si bilete de avion sa vad cat m-ar costa,cand vb cu tipa si ii spun de bilete etc imi zice sa merg la Arad si sa merg impreuna cu celalat voluntar.faza asta m-a pus putin pe ganduri ca nu asa se procedeaza,adica ii spun ca  am rau de masina si ea tot insista sa merg cu masina.
Dupa ce vb cu ea ma gandesc serios daca vreau sa merg asa,adica o zi cu masina sau 5 ore cu avionul,problema este ca nu am mers niciodata cu avionul si am emotii mari,la sfarsitul zile ma hotarasc ca numai merg....nu vorbisem la scoala si na nu vream sa ma incurc,partea proasta este ca vorbisem unde fac practica si sa vad cum o intorc.:)))
 Cam asta este cand vrei sa mergi in strainatate,nu te pot lasa sa alegi cum vrei sa mergi faci cum vor ei... Dar tot nu renunt,tot vreau 2-3 luni intr-o tara straina.:d
 Voi ati fost intr-un EVS?Astept pareri despre e

Comentarii

Postări populare