Forbes 100

In plina sesiune  mi-am facut si eu curaj si am participat la acest eveniment,bineinteles ca nu am fost invitata am facut parte din echipa organizatorie.Ca cerita am avut "dresscode" o rochita neagra,ce a fost amuzat pentru mine a fost faptul ca imi facusem o idee cum sa ma imbrac si special imi scosesem o rochie mai speciala.Intamplarea a facut ca "s-a pierdut" ,m-am umplut de nervi si am ales alta rochie care nu mi-a placut ,nu mi s-a parut ca se potrivea eventului.Ca orice fata ma pregatesc eu sa vad cu ce ma incalt,ce accesorii imi iau....am avut o sclipire de moment si o intreb pe tipa care se ocupa de tinuta si imi zice ea ca nu este necesar sa ne luam tocuri ca nu vom putea rezista asa mult pe ele.Eu care am o problema cu pantofii in general(imi fac rani) ma bucur si aleg o pereche de opincute,ce m-a deranjat a fost ca nu se asortau asa bine cu rochia dar asta a fost soarta.
 Gala incepea de la ora 18:00 dar noi am fost chemati de la ora 16:00,asta a fost o alta problema pentru mine deoarece eu veneam de la munca,nu ca  aceasta era departe de event.Asa ca ma gandesc sa imi iau hainele de gala in ghiozdan ca nu aveam cum sa stau o zi intreaga la munca imbracata elegant.Cand ma vad cu restul pentru gala,observ ca sunt singura in tricou si blugi,restul imbracati elegant,sa fac o gluma auzita de la o tipa"parca toti mergem la inmormantare".
Gala s-a tinut la Palatul Parlamentului,pentru mine a fost prima data cand am vizitat si am fost putin dezamagita,mereu il vad de la departare pare asa frumos dar cand ajungi aproape se observa ca sunt portiuni mari unde tencuiala lipseste.Cand ajungem acolo,aflam ca nu putem intra pe poartea centrala asa ca am avut de ocolit jumatate din Palat,acum cand ma gandesc a fost o experienta pentru mine deoarece l-am vazut pentru prima data si am avut unele privelisti geniale.Cand intram am avut o surpriza si a trebui sa ne trecem lucrurile printr-un scanner,acelasi protocol ca la aeroport.Dupa chestia asta ne alegem task-urile,eu am ales sa stau la invitatii ,teoretic trebuie doar sa zambesc si sa ofer invitatii celor care nu au.Dupa ce mi-am ales am fost sa ma schimb,m-am consolat ca si fetele din organizatie erau imbracate normal,asa dupa ce ma schimb observ ca avem mancare de la Calif..Eu nu am mai mancat de la ei chiar daca auzisem numai lucruri bune ,in fine mancarea a fost oky(avusesem o shaorma) dar pe mine nu m-a prins.Ce a fost amuzant era ca eram o gramada pe scarile din Palat cu shoarma si radeam ca doar noi puteam face asta.:))Cand incepe gala merg unde am repartizata si am o "surpriza" si aflu ca trebuie sa caut si invitatii pe liste,sincer a fost aiurea ca nu vroiam sa fac asta.Parte aiurea a fost ca am avut o tipa de la organizare care a stat fix langa mine sa intampine invitatii.Acest post a avut si parti bune,una dintre ele a fost ca am vazut o gramada de oamenii,mai exact oameni de afaceri si a putut sa vad ce atmosfera este.Dupa ce inghet 3 ore,ajung si eu sa vad gala efectiva.Pot spune ca a fost interesanta deoarece nu degeaba se zice ca oamenii schimba o atmosfera,am vazut o gramada de oameni interesanti si o gramada au vrut sa stea de vorba cu mine,din pacate am avut treaba si nu am putut decat sa schimb 1-2 vorbe cu cativa.A fost si un concert si am descoperit o formatie noua(in acest moment numai stiu cum se numeste) si a fost frumos concertul lor.Pe langa asta am mancat nsite prajituri foarte bune,a fost aiurea ca am ajuns pe la sfarsit cand se terminau dar macar am putut gusta.:)) Eu si o tipa am plecat pe la 22:00,sincer vazusem ce era de vazut si imi facusem si treaba asa ca nu am mai vazut rostul.Am avut o inspiratie buna sa imi iau cartela de metrou deoarece trebuie sa mergem cu taxi-ul dar noi am plecat mai devreme asa ca nu se mai putea.La plecare am primit si o punguta cu lucruride la gala,ce m-a impresionat a fost pix-ul si brelocul pentru chei.
 A fost o experienta geniala si o voi mai repeta cand se v-a face,va recomand fiecaruia daca poate ajunge la o gala facuta de cei de la Forbes sa mergeti,nu o sa regretati.
  N

Comentarii

Postări populare