Dev Talks

Aceast eveniment a fost de dedicat  celor din sfera IT dar eu m-am gândit că ar fi o oportunitate minunată să aflu și eu dacă este asa de greu acest domeniu.Acest eveniment a fost  foarte mediatizat și din păcate nu s-a ridicat la așteptările participanților.Eu am fost repartizată la Web&Mobile Scene,cum spune și numele am putut afla câte ceva despre aplicații si web design.Ca și sarcini am avut de dat microfonul participanților care doreau sa pună întrebari speakerilor.Prima dată când am auzit m-am panicat putin deoarece nu doream să fiu genul care se plimbă printre invitați să le dea microfonul dar într-un final m-am adunat și a devenit ceva natural.M-a impresionat puțin conferințele deoarece chiar dacă 90% erau români,toți speakeri au vorbit doar în engleză și surprinzător  am putut ține pasul cu ei la modul în care am înțeles majoritaea termenilor de specialitate.Am vorbt cu unii speakeri și m-a surprins un anumit tip care a fost cel mai tânăr speaker de la acest evenimet și mi-am adus aminte de mine când eram la prezentări,mă uit puțin în urmă și pot zice că am evoluat nu spun că m-am perfecționat spun doar că am început să îmi bat ceierul la diverse concepții.Oricum eu nu prea am avut ce face doarece la căteva prelegeri s-a depășit timpul alocat și astfel pentru a se încadra în timp s-a trecut peste întrebări.
 Pe lângă conferințe au venit diverse firme ce lucrează în IT,eu am recunoscut doar firmele ce se ocupă doar de gaming și bineînteles băncile.La acest evenimet am făcut câteva chestii noi pentru mine ,unul dintre ele a fost să beau limonadă.Am putut să o beau dar am avut noroc că a fost îndulcită cu sirop de fructe de padure,eu nu sufăr gustul lamâi și am terminat-o chiar dacă  asta s-a întâmplat dupa 3 ore.:)) Alt lucru a fost când am băut o cafea,aici sunt niște întâmplări ciudate.În primul rând m-am dus la o tipă și aceasta s-a ars cu cafea,bineințeles că i-am turnat apa să îi răcesc pielea și a doua a fost când am luat cafea deoarece dupa 15 minute dupa ce am băut-o a început să simt palpitații și îmi era frică să nu fac vreun infart.Cafea nu pot spune că mi-a plăcut dar am băut-o din necesitate deoarece prelegerile m-au extenuat psihic și aveam nevoie de ceva să mă ridice.Altă chestie interesantă a fost să gust înghețată cu gust de scorțisoare,deci a fost foarte interesantă și o să încerc să îmi fac și eu acasă,nu a fost wow dar a avut un gust pe care nu l-am mai încercat sau nu l-am găsit la magazin.Ultimul lucru care m-a dat pe spate a fost când am mâncat somon și a fost o experiență wow.Ai mei bineînțeles că nu iau somon că nu știu dacă le-ar plăcea gustul așa că a fost o provocare pentru mine.Acest somon era pane dar a avut un gust wow deoarece exista un sos  iute care l-a ajutat,sincer mă bucur că am putut mânca somon pentru prima dată aici deoarece dacă l-aș fi mâncat dinainte sigur nu era însoțit de acest sos și nu aș mai fii gustat.
Aici a fost și un loc unde puteam face sport,puteam juca golf online,adică aruncai cu crosa o minge doar că un aparat care înregistra viteza.Am exersat  și mi-a ieșit după câteva încercări doar o data,noroc că antrenorul mi-a dat un voucher să vin să mai exersez gratis.Faza amuzantă aici dar și tristă a fost când antrenorul a lovit si el mingea,a lui a trecut de plasă,a trecut de un zid și a ajuns să se oprească în geam.Pe moment ne-am amuzat dar după ne-am făcut griji că aceea zona era circulată.Noroc că nu trecea nimeni atunci si când am văzut geamul a fost ciudat deoarece geamurile acelea erau duble și nu a lovit mașinile aflate afară.  La acest eveniment m-am accidentat singură din greseală cu programul,mi-a intrat în ochii și mă bucur că nu mi-a zgăriat retina că aș fi putut  orbii.
 A fost interesant acest event dar pe viitor nu voi mai alege evenimente care nu au legătură cu domeniul meu.:)
  N

Comentarii

Postări populare