Picnic Fonic

Am ajuns și pe la acest festival,a fost prima dată când am trecut pe la el să fiu sinceră am trecut mai mult că au cântat cei de la Subcarpații.Locația a fost una interesantă,a fost la poligon în pădurea Băneasa.Singurul lucru trist a fost acela că era lângă zoo și au fost stresate animalele de zgomot.
Acolo am fost cu treabă,trebuia să ajut la acces adică îndrumam oamenii de unde luau invitații și de unde se cumpărau bilete.Sincer a fost un job foarte ușurel,eu una ador să vorbesc cu oamenii și am vorbit cu niște oameni foarte faini adică unii m-au surprins într-un mod foarte plăcut.Bineînțeles că nu am muncit așa de mult și am putut merge să vedem scenele.Eu nu știam conceptul și pot spune că am rămas mască când am văzut.Cele 3 scene au fost ceva interesant ca și cocept dar și ca muzică,cele 2 de tehno au avut tematici diferite,una dintre ele m-a amuzat deoarece avea norișori și în ei vedeai căluți credeam că am eu imaginația bogată dar asta a fost viziunea.:)) La live stage a fost super interesant deoarece era super aproape de scenă .Cum am mai spus și înainte am venit pentru Subcarpații așa că am fost cu câțiva amici să-i ascultăm când era timpul lor,bineînțeles că s-a decalat puțin (cam 30 min) dar sincer a meritat.Cel mai tare lucru a fost acela că eram lângă scenă și îi puteam vedea mai bine dar bineînțeles am avut parte și de neplăceri,acela a fost proasta sonorizare.Am avut un șoc deoarece îi mai auzisem cu ceva saptămâni înainte la un festival gratis și nu îmi imaginam că la un festival plătit se poate avea sonorizare mai proastă.În fie noroc cu noi fanii care știam piesele dar tot nu a fost oky.Interesant când au cântat ei am văzut niște tipologi de oamenii pe care nu i-aș dori în preajma mea:genul de oamenii care vin la concert foarte beți și strigă la artiștii parcă i-ar cunoște de o viață și ciudații care vin la concerte doar să fumeze substanțe ilegale,înțeleg că ele îți dau un vibe mai bun dar nici  să exagerăm să nu te mai poți tine pe tine și să delirezi pe acolo,acum când îmi aduc aminte mă gândesc ce o fii luat să fie așa de rău.:))La concertul lor m-am reîntâlnit cu un amic pe care nu l-am mai văzut de 1 an cel puțin și o colegă de la facultate,a fost puțin ciudat că tipa nu prea o știam și a fost ciudată această revedere.După concert m-am reîntors la treabă dar când aveam liber mă reîntorceam să văd ce formații mai cântă,cea care mi-a rămas în minte a fost formația Fantomele,nu am auzit de ei dar am văzut ca face parte din conceptul celor de la Subcarpații și au avut unele melodii mișto.Oricum am rămas până la  6:00 la event,faza amuzantă a fost aceea că el tinea pana la 22:00,gen ținea 2 nopti și o zi dar cele mai bune trupe fusese în prima noapte.
 A fost frumos și voi încerca să merg și la anu și recomand tuturor să participe deoarece există un loc cu muzica preferată a oricui.
  N

Comentarii

Postări populare