Gateway

Știți că v-am povestit când am fost la V/Art că au fost oamenii de la virtual art adică cei cu ochelarii 3D și că am primit un voucher de o oră să mă joc gratis.Am zis că o iau pe sormea,nici ea nu a încercat până acum jocurile 3D .Ajung acolo și am o surpriză sa fiu chiar tipi pe care i-am cunoscut în prima zi din V/Art și ce m-a surprins a fost că și ei m-au recunoscut.:))
 Experiența noastră în lumea jocurilor 3D începe cu jocul la care am venit fixate adică trasul la țintă.Am venit fixate pe acest joc deoarece eu și sormea l-am jucat în real când eram mici la mare și din păcate m-a cam bătut.:))Am avut o surpriză când am intrat în joc,eram intr-un fel de turn adică la o înălțime destul de mare și bineînțeles eu am rău de înalțime și am avut o surpriză.:))Și când a început jocul eu am fost norocoasa care a început lângă o poartă la înalțime de vreo  10 metri.Am fost puțin speriată,noroc că a venit tipul să îmi zică ca nu este real că eu înlemnisem acolo.Faza interesantă a fost aceea că totul pare așa de real,eu dupa 1 minut am uitat că este doar un joc și am intrat în pielea personajului și m-a cam luat valul.:)))M-am descurcat bine la joc,am uitat să vă spus că am jucat multiplayer,am făcut echipa cu sormea să omorâm moștrii care încearcă să ne distrugă poartea.Chiar dacă am rău de înălțime m-am aventurat pe stânci dar n foarte sus,oricum nu am putut rezista la înălțime,este adevărat ce se spune despre creier el ne dictează câteodată cum să fim,sper să-l antrenez pe al meu curând să treacă peste această frică.:))Jocul cu arcșul cred că l-am jucat 30 minute,deci mă dureau mâinile de la încordare de ziceai că am tras pe bune.:))Oricum la sfârșit eu am fost cea mai bună la acest joc virtual,măcar aici dacă la cel real nu:)) Alt joc care l-am jucat și din păcate nu am putut multi a fost unul gen să omorâm monștrii doar că aici și monștrii îmi puteau scădea viață.A fost interesant dar m-a și speriat destul de mult deoarece unii monștrii atacau de la distanță dar alții veneau spre tine și aceia m-au speriat rău de tot,adică înfățișarea era ciudată dar și când te atacau credei că dă în tine.După acel joc eu am terminat această experiență deoarece mă dureau deja ochii dar sora mea a mai jucat un joc,ceva de genu te ferești de gloanțe dar trebuie să o faci în pași de dans.A fost amuzant deoarece i-am ales eu muzica,am ales o melodie de-a lui Eminem.Jocul nu mi s-a părut greț dar am fost atentă cum dansează sormea,la sfârșit a avut un scor bun și la dans a luat 7 din 10,tipul ne-a spus că deobicei oamenii care joacă prima dată iau 5 la dans,așa că ea a bătut acest recrd de începător.După am mai stat de vorbă cu ei și am aflat că au un simulator pentru frica de înălțime și l-a testat tipa pe care am cunoscut-o la V/Art.Mi-au povestit că ea a început de-a bușelea deoarece este o scândură care unește 2 clădiri,cică înălțimea clădirilor ar fi cam de 40 de etaje,nu l-am încercat încă dar când o voi face vă anunț..Oricum mă voi reîntoarce să îmi înving frica dar să mă și distrez.
 Sper că veți încerca și voi cândva,este o expiriență unică.
 N

Comentarii

Postări populare