13 zii cu ghinion?

Sunt o persoană supertițioasă și am avut multe întâmplări bune dar și rele în această zi în ultimii ani dar astăzi vă voi spune ce mi s-a întâmplat luna aceasta .Trebuia să merg să donez cu ceva zile înainte dar am zis să o aștept pe sora mea să ne întoarcem acasă împreună.Ajungem acolo și nu știu cum se face că am avut o presimțire că se va întâmpla ceva,mă gândeam ca iar o să avem asistenții care au o zi proastă la muncă și vom pleca vinete de acolo dar nu asta urma să se întâmple.Mă repartizează la un cabinet la care nu am mai fost și sormea  mi-a spus că ea când a fost la doamna aceea era să nu o lase să doneze.Mă duc acolo și era oky,după mă duc să mă înțepe în deget,ma reîntorc la ea și aștept 10 minute că stătea de vorbă cu cineva.Când îmi vede ce hemoglobină mică am(12.5) îmi spune că nu pot dona(fix ce mi-a sus sormea:)) ) și ar trebui să merg să îmi fac niște analize că s-ar putea să sufăr de talasemie și dacă asta am numai am voie deloc să donez.Sincer m-a șocat puțin că mie mi s-a spus de acum 2-3 ani că sufăr de talasemie minoră ,la acest tip nu îmi este afectat nici un organ doar că globulele mele roșii sunt mai mici decât cele normale și conțin mai puțină hemoglobină.Fie o las pe sormea să doneze și merg că alături de centru de transfuzie este institutul de hematologie să mă programez și văd că sunt programată pe 28 pentru prelevarea de sânge.Fie când iese sormea văd că are câte un plasture în fiecare mână,a avut parte de o asistentă începătoare care din spusele ei nici măcar nu o interesa și pe lângă că a fost înțepată de 2 ori mi-a spus că i-a luat 700 ml de sânge,normalul era de 500.Sincer mă întristează dacă aceea asistentă a făcut asta deoarece a pus în pericol viața sormii,cu 700 ml de sânge dat și căldura specifică verii se poate intra ușor în șoc.:( Dar sora mea la sfârșit m-a uimit cu vorbele ei,a spus că toată durerea merită deoarece sângele ei v-a ajuta pe cineva să trăiască.
 Pe lângă întâmplările astea mă sună și directorul organizației unde fac voluntariat să mă anunțe că dacă nu mă voi supune planului de a pune lucrurile făcute de nu-știu cine de care nu aveam habar pot să renunț.Am fost în șoc când mi s-a spus dar vă voi povesti altă dată cum s-a terminat povestea aceasta.
 Cam asta a fost în mare această zi de 13,în altă dăți m-a surprins foarte plăcut dar luna asta mi-a dat niște șocuri :)
 N

Comentarii

Postări populare