Adio !

Acestă postare este mai mult o frustrare de a mea legată de această arie și este totodata și un mod constructiv de a mă descărca.Deci eu întotdeauna am încercat să încurajez oamenii să facă voluntariat în aria socială și tot ce  ține în special de copii deoarece nu sunt de acord cu nedreptățiile pe care le îndură cei mici.În fine totul începe cu un telefon de la directorul ONG-ului unde îmi spune că ar trebui să numai coordonez proiectul pe care îl aveam deoarece nu am respectat o schemă despre care nici măcar nu am auzit,o schemă bineînțeles propusă de cineva cu care colaborez.Nu m-am certat cu omul dar am rămas foarte surprinsă de aceste vorbe deoarece eu făceam 2 ani de când aveam acest proiect și nu mi se pare oky ca dupa atâta timp să mi se vorbească cu un ton pe care nu-l agreez,să ne înțelegem dacă era altcineva răspundeam dar din bun simț am tăcut...Dupa convorbire primul gând a fost să renunț dar m-am gândit că mai aveam de făcut niște lucruri pentru acele familii care aveau nevoie.
După ce am terminat ceea ce mai aveam ,am lăsat tot ce avea legătură cu acel ONG și mi-am văzut de drum,câmd am ajuns acasă am fost om finuț și i-am lăsat directorului un  mail și l-am anunțat ceea ce am hotărât și bineînțeles că nici în ziua de astăzi nu am primit un răspuns măcar să îmi spună succes sau chestii din astea și acest lucru mă doare deoarece am dăruit 2 ani proiectului acesta și știu ce am făcut cu el.
Ca încheiere încurajez lumea în continuare să se implice în voluntariat  în acestă arie deoarece ai o mare satisfacție sufletească după ce faci ceva cu mâna ta și mai apoi  vezi cu ochii tăi sclipirea oameniilor sărmani  care se bucură pentru puținul pe care l-au primit și înțeleg fără să le spui cât de mult ai muncit tu ca voluntar să aduci acele lucruri.Eu rămân cu amintirile legate de oamenii pentru care am rupt 1-2 ore să fac ceva și voluntarii care veneau și mă suportau și cu care am ajutat la readucerea zâmbetului pe fața cuiva.:)
 N

Comentarii

Postări populare