Ajutor împotriva acneei

Astăzi vorbim despre o problemă pe care oricine a întâmpinat-o în adolescență:acneea sau pentru cei mai norocoși coșurile care își făceau simțită prezența în cele mai inoportune momente.Când eram în adolescență mereu m-am lovit de aceste probleme,am făcut parte din categoria de adolescenți ocoliți de acnee dar bineînțeles când aveam un eveniment important cumva îmi apăreau coșuri,nu coșuri din acelea micuțe ci "monștrii" care se vedeam de la depărtare.Astăzi voi depăna niște amintiri din adolescență unde coșurile mi-au distrus planurile dar și de soluțiile la care pot apela tinerii în ziua de astăzi.
Prima mea amintire legată de acestă problemă este când a încercat mama să îmi explice acest"fenomen",a încercat ea să îmi explice că aceste coșuri sunt ca niște monstruleți care îmi apar dacă nu mănănc sănătos și nu am grijă la igienă.Îți dai seama că la momentul acela nu am reținut cine știe ce dar am încercat să mă feresc de mâncăruri nesănătoase și am crezut o perioadă că am să pot fenta această problema dar într-un final mi s-a întâmplat și mie.
 Prima experință avută cu coșurile a fost prin clasa a 7-a la ziua baiatului pe care îl plăceam.Îmi aduc aminte și acum câte pregătiri am făcut pentru ziua aceea dar și ce emoții am avut.Ideea este că știam că era ziua lui și cădea în timpul săptămânii,a fost una dintre puținele dăți când am vrut să merg la școală.😁😁Stiam că tipului îi plăcea culoarea roșie si am încercat să îmi fac o ținută ce i-ar fii atras atenția și mi-a luat ceva zile să o gândesc.Pe lângă asta mi-a luat ceva timp să îi fac cadoul,tipul era și încă este fan al echipei de fotbal Dinamo și îmi aduc aminte cum mi-am făcut curaj să merg singură până acolo să îi iau un cadou.Am fost foarte speriată atunci,era prima mea aventură singură în oraș dar am ajuns bine.Ajunsă acolo mi-a luat ceva timp să găsesc un cadou perfect dar până la urmă am ales un CD,din ce îmi aduc aminte erau imnurile compuse pentru echipă în anul acela.Revenind la ziua tipului,atunci m-am trezit mai devreme ca să îmi pot face si un make-up.Când mi-a văzut văzut fața am înlemnit,fix pe centrul nasului aveam un mare coș apărut peste noapte.Am încercat să-l storc dar a fost o idee proastă,s-a înroșit mai rău și nici nu s-a făcut mai mic.Am mai încercat să îmi deschid porii si poate așa puteam să-l storc dar nimic.Îmi aduc aminte că m-a apucat plănsul și am stat așa vreo 15 minute până m-am hotărât că în acea zi nu voi merge la școală.A fost o zi neagră și m-am ofticat că mi-am pierdut ceva zile să mă pregătesc pentru ceva unde nu am mai putut ajunge.Partea amuzantă este că încă am cadoul băiatului,nu cred că mă voi descotorosi de el deoarece am avut multe lucruri de învățat din acea zi:în primul rând planurile ți se pot da peste cap cu un singur coș apărut din neant și a fost prima mea pseudoîntâlnire eșuată😐.

     Ce soluții se găsesc pentru acnee?

Încerc să promovez mereu mărcile românești care chiar au un efect benefic,astăzi vă prezint  gama Gerovital Stop Acnee .Am ales să vă prezint acestă gamă deoarece Farmec au produse eficiente și sunt concepute în primul rând pentru români.
Această gamă de îngrijire a fost special concepută pentru tenul cu imperfecţiuni și reprezintă primul pas către o piele sănătoasă şi un chip luminos. Având produse cu eficacitate antiacneică demonstrată clinic, gama Gerovital Stop Acnee este tratamentul recomandat de specialiștii Gerovital pentru îngrijirea tenului gras, mixt sau acneic.Gama Gerovital Stop Acnee este dezvoltată ca o gamă completă pentru problematica tenului gras acneic, având produse complementare care trebuie folosite conform unei scheme de tratament. Ordinea etapelor de utilizare este sugerată prin cifrele de pe eticheta produselor:
1 – curățare / purificare;
2 – acțiune / tratare;
3 – mascare / camuflare.

Chiar dacă nu am probleme cu acneea cum am povestit mai sus mai sunt momente când îmi apar coșuri și am văzut că în acestă gamă există un produs de prevenție.
   Gel spumant purificant este unul dintre produsele care le recomand deoarece:gel spumant purifiant gerovital stop acnee
 -este o formulă pentru întreținerea zilnică a tenului acneic;
 -exfoliază cu ajutorul acidului salicilic care ajută la eliberarea porilor și prin capsulele de vitamina E asigură nutrienții  necesari pentru o piele sănătoasă,fără să irite sau să agraveze tenul acneic;
 -se utilizează regulat dimineața și seara astfel într-o perioadă scurtă veți vedea rezultatele;
 -reducerea activitatea bacteriană cu până 90,70%;acest produs se adresează și persoanelor peste 35ani;

 Dacă aveți adolescent care suferă deja de acnee recomand kit tratament cosmetic:
kit tratament comsmetic gerovital stop acnee
 -conține Gel Spumant Purifiant,Cremă gel Sebum -Control,Cremă ultra-activă dar și un pliant cu rol informativ și educativ
 -Gel Spumant Purifiant conține acid salicilic pentru exfoliere dar și capsule cu vitamina E pentru hidratarea pielii;acest produs se aplica dimineața dar și seara
 -Cremă gel Sebum-Control conține sebaryl cu rol antiiritant,se folosește ziua și seară după curățarea în prealabil cu Gelul Spumat Purifiant
 -Crema ultra-activă conține acid salicilic și se aplică strict pe zona afectată.

Cam acesta ar fii gama pe care o promovez astăzi,aș dori  dacă sunt cititori care au aceasta problemă să facă un selfie înante și după utilizarea acestei game să vedem rezultatele.
                                               

Comentarii

Postări populare