Ce spun lucrurile despre mine?

Super Blog 2017 a dat o probă super interesantă pe care o voi urmări cu atenție,trebuie să ne descriem ce accesorii nu lipsesc niciodată din geantă/rucsac.Încep prin a spune că sunt o fană convinsă a rucsacului,îmi aduc aminte și acum când eram mică și mama mă visa purtând când voi fii mare geantă.Nu mă definește pe mine geanta, din simplu motiv că am mereu multe lucruri de cărat după mine și o perioadă am încercat să folosesc geanta dar am avut atunci ceva probleme cu coloana din cauza greutății,și de atunci folosesc geanta doar la ocazii foarte speciale.
 Cum am mai multe rucsacuri pe care le folosesc după caz,mereu am același portofel.Este o provocare mereu să îmi aduc aminte unde l-am lăsat ultima dată,am avut destule întâmplări neplăcute că mi-am uitat portofelul în alt rucsac .Încerc mereu să folosesc același portofel deoarece este un cadou primit de părinții mei acum 2-3 ani când a fost Crăciunul și poate pare o prostie dar mă face să îi simt aproape și mereu îmi aduc aminte de ei .
 Un alt lucru care se găsește în orice rucsac al meu este un parfum.Nu am același tip de parfum în toate rucsacele,am încercat în fiecare să fiu diferite.Am făcut acest lucru pentru că așa sunt eu ,acum pot avea un aer proaspăt iar mâine să fiu o visătoare și acest lucru trebuie să-l remarci prima dată prin parfum.
O carte este alt lucru care se află în permanență în orice rucsac al meu.Nu pot sta niciodată fără o carte pe care să o răsfoiesc când am ceva timp liber.Sunt o persoană care citește și când merg undeva mă simt mai bine citind o carte decât stând pe telefon.Momentan citesc Infernul de Dante Aligheri și  recomand tuturor care vor să vadă o altă perspectivă asupra religiei dar și a greșelilor umane.
Ultimul lucru care se găsește în rucsacul meu și care este cel mai important este MP3.Nu îmi pot imagina nici măcar o zi fără să ascult muzică,am mai spus-o și altădată dar este drogul meu.Este un drog pentru mine ,mă scoate din stările mele și într-un fel mă face să reflectez.Am avut și zile când mi-am uitat MP3 sau s-a descărcat,au fost cele mai apăsătoare zile,este greu să te obijnuiești să stai fără muzică dar să privim partea pozitivă a lucrurilor,așa mai poți afla diferite bârfe prin RATB.:)
 Cam acestea sunt lucrurile care nu lipsesc niciodată din rucsacul meu,sper că spun despre mine lucruri bune dar las la latitudinea voastră ca  cititori,să vă dați cu părerea.

Comentarii

Postări populare