Cross F-Secure

Am ajuns și la acest cross,ca și locație a fost în parcul Tineretului.A fost un cross dedicat IT-știlor și eram curioasă câți vor veni,spre surprinderea mea au fost o grămadă și majoritatea într-o condiție fizică foarte bună.Eu pe acolo a trebui să stau la punctul de apă și să le ofer participanților apă sau energizant,treaba în sine nu prea a fost că oamenii își luau ei și în plus nu eram singură .Eu una stăteam mai mult pe iarbă  și admiram lacul pe care din păcate nu l-am mai vizitat de ceva ani.Înainte să înceapă am fost pe traseu,noroc că  am avut cu cine merge în acest fel am cunsocut și pe tipă și am văzut că la aceste evenimente se poate veni ca voluntar independent.Traseul a fost o tură de lac pentru 3 km și doua ture pentru 6 km,sincer nu știam că sunt 3 km o tură de lac.Eu și cu tipă am luat ușurel și am făcut 30 minute dar este bine de știut câți km are acel lac.Revenind la treaba care am făcut-o,la sfârșitul cursei am avut de rupt baxuri de apă și să punem energizante în frigider dar m-am distrat.
 Am putut și noi să luam energizante,râdeam cu fetele la început că rămân organizatorii cu baxuri întregi de energizante dar la sfârșit nu a rămas nimic,inspirația noastră să luam  când au plecat participanții.Am luat unul din fiecare și așa mi s-a umplut ghiozdanul,s-a mirat maicămea  când a văzut câte energizante am adus acasă dar au fost gratis și de ce să nu profit.Eu și sormea ne-am bucurat deoarece erau toate tipurile,sincer nu știam că acestă firma de energizante are așa multe sortimente.
 Cea mai amuzantă fază a fost mâncarea care ne-a fost dată,am avut fiecare doi hamburgeri ceea ce mi s-a pârut o glumă proastă.A fost o glumă proastă că eram la un eveniment sportiv și nu hrănești voluntarii cu așa ceva,ce mesaj trebuie transmis prn asta?:)) Nu mă plâng că mi-a plăcut dar sincer nu mă așteptam la asa masă la un cross.Voi să nu faceți prostia asta și să mâncați sănatos.
 N Toyz.ro

Comentarii

Postări populare