Metode prin care îți crești veniturile

Trăim într-o lume în care la tot pasul ni se arată câte lucruri noi putem experimenta sau cumpăra dar ce facem dacă nu suntem milionari?Sunt de părere că avem doar o viață și ar trebui să ne satisfacem curiozitățile;chiar dacă suntem neglijenți cu banii sau nu putem strânge,vă las eu câteva idei pe care le-am încercat și m-au ajutat.

                  Credit cu dobândă 0

Am fost învățați de mici că nu credem în creditele bancare așa că am venit cu o soluțe:credit nebancar.Majoritatea nu știți ce este acest credit așa că vă voi spune în termeni cît mai ușor de înțeles.Este un împrumut acordat de o instituție nebancară care oferă acest credit fără garanții pe o perioadă scurtă de timp,de regulă până la salariu.Pe scurt,este un împrumut cu dobândă 0  unde nu aveți surprize legate de dobândă.Am ales firma Telecredit deoarece ei oferă împrumut rapid între 100-2000lei,ceea ce mi se pare oky pentru cei care au nevoie urgent de o sumă de bani.Aplicația se face online prin crearea unui cont unde scrii ce sumă dorești,data rambursării,datele personale.Dacă aplicația ta este acceptată,se primeste printr-un SMS sau direct pe cont confirmarea,primești confirmarea în cel mai scurt timp,iar banii sunt transferați în aceași zi.Au o politică faină și dacă nu poți înapoia la data scadentă,intri în contul tău și ai această posibilitate cu 0 comision.După cum ați observat totul se petrece online ceea ce este convenabil pentru toată lumea,așa nu ne mai pierdem timp.

                                               Reducerea cheltuielilor inutile

Trăim niște vremuri unde suntem non-stop bombardați de lucruri noi pe care încercăm să le încercăm.Nu am nimic cu această abordare,până la urmă doar o viață avem dar să nu cădem în plasa acestor lucruri și să vedenim dependenți.Cel mai mare dependență permisă este legată de mâncare,și sper că se va gândi cineva să regleze acest lucru.Eu sunt de părere că trebuie să dăm corpului în principal doar lucruri folositoare și poate câteodată și lucruri care ne fac nouă plăcere.Doar că lucrul acesta nu prea se aplică pentru că nu vrem să conștientizăm că dăm bani pe lucruri care ne fac rău și poate că cu acei bani ne putem lua lucruri care ne fac bine și în același timp ne dau și o stare de bine.Pe lângă mâncare,o altă cheltuială inutilă sunt haine.În acest moment ne ghidăm după zicala "haina face pe om",ceea ce este total eronat.Nu niște haine care sunt la modă ne definesc pe noi ca oameni,ci atitudinea.Oamenii sunt prea absorbiți să arate la fel și din păcate își pierd din individualitate,în acest moment am ajuns să fim la xerox,cred că observ la 5 minute persoane care au cel puțin în comun o piesă vestimentară.Dacă ne-am gândi fiecare câți bani aruncăm pe lucruri care nu ne fac bine sau lucruri care de cele mai multe ori ne plictisesc după 2-3 purtări,am observa că bugetul nostru ar crește și ne-am putea permite lucruri care ne păreau imposibile.

                                                  Job part-time

O perioadă  am apelat la această soluție pentru a strânge bani mai mulți.A fost greu dar după ce mi-am strâns și restul banilor pentru vacanță am renunțat.Nu voi spune că a fost ușor dar am avut avantajul să lucrez cu copii,și acest lucru m-a ajutat să trec peste greutăți.Recomand să vă luați un job part-time doar pe o perioadă scurtă,motivul principal ar fii oboseala;eu am avut noroc să fac ceva care îmi place și oboseala s-a resimțit la sfărșit dar nu toată lumea are norocul acesta.Un alt dezavantaj ar fii alimentarea,să vă gândiți bine și dacă decideți să faceți acest pas deoarece trebuie să vă pregătiți mâncăruri sau sandwich-uri sănătoase,ele sunt singurele care vă dau putere și vă ajută să vă păstrați sănătatea intactă.
 Cam acestea sunt metodele folosite de mine să îmi cresc veniturile,dacă voi folosiți altele vă rog să îmi scrieți,aștept cu nerăbdare.:)

Comentarii

Postări populare