Poze de nuntă-o captare a trecutului

Perioada aceasta este perioada nunților și chiar dacă nu am putut onora toate invitațile,chiar dacă nu am putut fii de față am putut vedea evenimentul în sine.Am avut un ajutor,acela fiind pozele de nuntă.Personal pozele de la nuntă mi se par cele mai importante investitii pe care orice cuplu în poate face,motivul fiind acelă că sunt singurele mărturii a celei mai speciale zii a cuplului dar care în același timp capturează tinerețea pe care și-o vor aminti de-a lungul vieții.
 Chiar dacă nu mă pregătesc de nuntă anul care vine,vreau să vă recomand OC Photography.I-am ales să vă fac cunoștințî cu ei deoarece mi se par potriviți pentru fotografi nuntă,sunt oameni tineri care se se mulează după preferințele clienților și vă poate aduce la viață povestea.Este fotograf nuntă și pozele pe care le-am văzut m-au făcut să visez și să îmi planific nunta de vis,cine știe poate în câțiva ani voi îmbrăca rochia albă.😉
 Dar hai să îi cunoașteți mai bine și să vedeți de ce recomand această firmă ca fotograf de nuntă.Această firmă are la bază un cuplu foarte simpatic:Oana și Codrin și ideea de a face din pasiune un job a venit după nunta lor.Cum o spun și ei,acest proiect este "copilul lor",născut din dorința lor de a crea ceva de la zero și de a dezvolta ceva ce îi reprezintă.În continuare vă las deviza lor în viață să îi cunoașteți mai bine.:) "Iubim viața. Zâmbim larg și vorbim mult. Credem în puterea dragostei și în oameni facuți unul pentru celălalt pentru că noi inșine simțim asta în fiecare zi a existenței noastre binecuvantate de Dumnezeu. Locuim in București, dar evenimentele ne poarta pașii prin toata țara. Ăsta e un lucru bun, pentru că ne place să călătorim la nebunie, la fel de mult cum ne place să fotografiem nunti.  Știm că pentru a putea surprinde momentele magice, emotiile, bucuria și distracția care insoțesc un astfel de eveniment, un fotograf trebuie să înțeleagă să aprecieze unicitatea și semnificația fiecărei povești de dragoste, a fiecărui moment al zilei în parte. În calitate de fotografi de nunta, nu incetăm niciodată să fim uimiți de diversitatea acestor sărbatoari ale dragostei."
 Ca o încheiere nu alegeți fotografii de nuntă doar după preț ci orientațivă dacă sunt pe aceași lungime de unde cu fotograful,cel mai bine puteți observa acest lucru prin fotografi de nuntă deoarece poate găsiți oameni care deja au avut aceași temă de nuntă sau dacă nu vedeți dacă pozele arătate vă mișcă în vreun fel.:)

Comentarii

Postări populare