(Taste)Summer Well

Eu habar nu aveam că există acest preview al Summer Well-ului dar pe viitor voi fii mai atentă.Este un eveniment gratis care anul acesta s-a ținut la Casa Universităților,o casă pe care de multă vreme voiam să văd cum este în interior.Evenimentul a fost interesant dar mi s-a spus că nu se compară cu festivelul dar a fost un vibe interesant.Casa în sine a fost un fel de muzeu al festivalului,am văzut ce formații au participat până acum,interviuriile și preferata mea istoria brățărilor.Sincer voiam să iau și eu brățărurile din edițiile trecute dar nu le aveau pe toate,în schimb am aflat istoria fiecărui tricou care a apărut în fiecare ediție.Pe lângă muzeu puteai sta și afară să asculți muzica și să mănânci,a fost interesant că am mâncat un fel de înghețată de la Kinder care a fost și gratis.Eu nu testez decât rar dulciuri dar chestia asta a fost interesantă și voi mai încerca și altceva de la acestă firma.Aici am cunsocut doua persoane super interesante dar totodata super diferite.O tipă cu care am stat toată ziua,am uitat să menționez că am fost voluntară la acest event.În fine acestă tipă este genul care îî place să se certe,cu mine nu a fost cazul chiar dacă  și mie îmi place să mă cert.A fost interesant ,fata asta mi-a lăsat impresia că are nevoie de cineva care să o asculte și am fost eu pe acolo așa că a putut să se descarce.De la un timp am reînceput să analizez oamenii mai în detaliu și de când am văzut-o mi-a dat impresia acesta și văd ca nu am greșit,mă bucur dacă discuția noastră a ajutat-o într-un fel.A doua persoană pe care am cunoscut-o a fost o pictorița și a fost interesant că am cunoscut-o aproape când să plec.Am avut ce vorbi cu ea și se simte când vorbești cu cineva care are aproape aceleași idei ca tine.A fost o gură de aer proaspătă deoarece mă face să mă gândesc că există oamenii care au mentalității ca mine dar din păcate acești oamenii vor să plece ca mine înafară.
 Cam asta a fost acest taste ,am cunoscut multă lume cool și am (re)văzut chestii din copilărie.:)
 N

Comentarii

Postări populare