Vacanța înseamnă reunire

Vine cu pași repejori noiembrie și  tradiția familiei noastre este să ne reîntâlnim cu toții un weekend și să petrecem niște clipe minunate împreună.Până acum majoritatea întâlnirilor noastre au fost acasă la părinții noștri dar de când au descoperit și părinții mei gustul călătoriei am început să ne orientăm ,în special spre munte.Am ales muntele deoarece are foarte multe de oferit și este foarte oky și pentru familile cu copii mici.
Ca și statiune am ales Poiana Brașov,motivul fiind acela că nu am mai fost în acea statiune cu familia de 17 ani,o eternitate aș spune eu.Ca și cazare am ales hotel Royal Poiana Brașovului deoare ne-a convins amplasamentul dar și tipurile de camere.Situat în stațiunea Poiana Brașov, în apropierea lacului Miorița, la 1 km de teleschi, hotelul oferă o priveliște superbă și condiții excelente de cazare persoanelor care doresc intimitate într-o atmosferă deosebită.Elegant mobilat și dotat, Hotelul Royal vă pune la dispoziție 10 apartamente de 4 persoane, 1 apartament de 5 persoane, 8 triple, 8 duble matrimoniale, o cameră twin și o cameră twin superior, dispuse în două corpuri pe 4 niveluri + mansardă, toate dotate cu televiziune prin cablu, frigider, telefon, Internet wifi. Condițiilor deosebite de cazare oferite turiștilor li se adaugă facilitățile de agrement și relaxare: saună, bar, biliard, darts electronic, fotbal de masă.
Property
După ce v-am familiarizat cu hotelul să vă spun puțin despre cazare,am avut ceva emoții deoarece ne-am hotărât că vom merge în Brașov cam tărziu și nu știam dacă mai au camere libere și pentru noi.Până la urmă am avut noroc și am putut să ne cazăm cu toți.Familia mea păstrează niște tradiții de când eram eu mică și în continuare vi le voi împărtăși și vouă.În primul rând reuniunea voastră durează mereu 2-3 zile și se întâmplă mereu în weekend ca să putem ajunge cu toții.Cina din prima seară mereu este cu 1-2 feluri de mâncare cunoscută noua care ne trezesc mereu amintiri,cinele astea mereu pe noi tinerii ne introducerea într-o lume de poveste când eram mici și eu una personal voi păstra această tradiție.O altă tradiție este nelipsita seară de jocuri,noi ca majoritatea românilor jucam macao sau remi,facem campionate și este foarte amuzant să vedem care iese campion,avem și un premiu o poză magnet cu anul căștigării dar și o mini dedicație.:)

Acum revenind la excursia din Brașov,a fost o provocare să păstrăm aceste tradiții intacte dar în același timp am putut adăuga altele noi.Anul acesta a fost rândul meu să fac planul și a fost puțin provocator,să fim sinceri este mereu mai ușor să stai acasă și îți știi rutina.Legat de acea cină tradițională personalul hotelului a fost super și am putut pregăti aceea cină și am resimțiț acea atmosferă din bucătăria mamei.Ca activități am făcut ceva muncă de cercetare dar am fost și ajutată de personalul hotelului.Am uitat să vă spun că am stat 2 nopti și cam acesta a fost modul în care am împărțit activitățile.Deci în a doua-a zi am făcut o excursie prin împrejurimi și am ajuns într-un final să mergem cu teleschiul,o chestie noua pentru mine dar și înfricoșătoare.:)După această excursie toată după-masa am dormit să ne refacem puterile și seara am continuat cu jocurile.Pe lângă jocurile obișnuite de acasă am introdus biliardul,chiar dacă stiu să joc a căștigat sora mea,o novice în acest joc.A treia zi am avut un treasure hunt organizat de hotel,i-am rugat farte mult dacă pot organiza acest lucru deoarece părinții mei nu au participat niciodată și voiam să se simtă pentru câteva ore detectivi.Au fost lucruri ușoare de ghicit dar ne-a plimbat prin aproape tot hotelul dar și în zona destinată copiilor.Acolo am râs foarte mult deoarece mama a trebuit să se dea într-un tobogan la vărsta ei.La acest tresure hunt eu și mama am căștigat dar nu acest lucru este important ci plăcerea pe care am avut-o cu toți că am participat.Seara am încheiat-o cu muzică și voie bună și cu un regret că s-au terminat aceste zile minunate petrecute împreună.
 Am uitat să vă precizez că hotel Royal v-a fi gazda Galei SuperBlog 2017,așa că ne vom vedea acolo să ne cunoaștem .:)
Property23

Comentarii

Postări populare