Vinul se îmbină cu pasiunea

De multe ori vinul a fost un bun catalizator pentru a-mi acelera creativitatea,mai ales în perioadele când duc lipsă de aceasta.Chiar în acest moment sunt într-un impas creativ și stau într-un fotoliu cu un vin bun și laptopul în brațe.Încer pe cât posibil să promovez vinurile noastre și astăzi voi vorbi despre vinul Ana Chardonnay,este unul dintre puținele vinuri care mereu îmi activează creativitatea.Are un gust mai deosebit care mie mă duce cu gândul la o livadă poate o fii din cauza gustului discret de măr verde.Când am blocări remediul rămâne un pahar de vin,trebuie să-l gust de câteva ori ca să îmi trezească toate simțurile deci și creativitatea.Am fost într-un impas cu scrisul zilele acestea si acest vin m-a ajutat,are un miros interesant care te poartă într-o călătorie.Aceea călătorie a fost într-un fel povestea lui,de la un simplu strugure dintr-o vie la vinul din paharul meu.Interesant este că această călătorie este una tactică și olfactivă,acest vin are un miros interesant de crustă de pâine proaspătă iar gustul este de citrice,gustul este delicat dar în același timp armonios.
Mai jos vă las informații despre vinurile produse de Jidvei.
Jidvei (www.jidvei.ro), cel mai mare producător de vin din România, deține cea mai mare plantație viticolă din țară și cea mai mare podgorie din Europa cu proprietar unic, având 2.500 de hectare de vie.Grupul Jidvei dispune de patru crame cu o capacitate de stocare de peste 328.000 de hectolitri, dotate cu cele mai performante echipamente, situate la Jidvei, Blaj, Bălcaciu și Tăuni. Construită în anul 1974, Crama Jidvei este cea mai mare dintre cele patru, având o capacitate de stocare de 21.5 milioane de litri. Crama Blaj (1989) găzduiește vinoteca în care se regăsesc cele mai vechi vinuri din gama Castel, iar Crama Bălcaciu (1958) vinurile spumante și distilatele de vin. Crama Tăuni (2014) este cea mai mare cramă gravitațională din Europa și singura din România de acest tip.
Recent, Jidvei a deschis magazinul online http://shop.jidvei.ro, unde se pot comanda vinuri din colecțiile exclusiviste Mysterium și Owner’s Choice. Dacă în cazul gamei Mysterium se remarcă eticheta sticlelor de vin asemeni unui labirint ce te provoacă să descoperi tainele băuturii, gama Owner’s Choice atrage atenția chiar prin denumirile produselor sale: Ana și Maria, întocmai ca pe fetele proprietarului cramelor Jidvei.
 Cam acesta este rezultatul unu vin bun când nu am inspirație,acest articol care sper că v-a făcut și pe voi curioși.Aștept răspunsurile voastre legate despre un vin bun și la ce vă ajută.

Comentarii

Postări populare