Affiliate Ranking-final

Am avut de făcut o descriere cum mi s-a părut experiența pe această platformă.Încep prin a spune că este o posibilitate în care poți promova doar ceea ce crezi că ți se potrivește și asta este ceva bun.Am avut emoții când am intrat,sincer credeam că nici o firmă nu va vrea să colaboreze cu cineva nou dar m-am înșelat.Nu zic că nu am fost refuzată dar mă amuz că am început cu ultimele pagini și de acele firme am fost refuzată.În schimb,am fost acceptată de foarte multe firme de la care cumpăr și mă bucur enorm,cine știe poate din ce bannere alese cuiva îi trezește interesul.
 Partea proastă este că eu sunt pe blogspot și aici toate reclamele apar în bara laterală,mă deranjează acest lucru deoarece bannerele nu sunt vizibile.Nu știu dacă pe wordpress apar de-a lungul ,încă nu am avut timp să cercetez dar cred că această platformă v-a fii ceva benefic când voi descoperi unele lucruri.Am uitat să menționez că personalul este foarte drăguț,te ajută dar la mine din păcate au întârziat cu răspunsurile 2 zile.
 Închei spunându-vă că nu am urcat în clasament(ci am scăzut),am ajuns de la 900 la 1277 dar am descoperit firme cu care pe viitor voi avea niște frumoase colaborări.

Affiliate Badge

Comentarii

Postări populare