Ghid de cadouri...pentru femei #2

Astăzi continuăm să căutam cadouri speciale pentru femei cu ocazia Crăciunului și am zis să înviem puțin lucrurile handmade.Ceea ce vă voi prezenta în continuare este o combinație interesantă între minerale prețioase și arta handmadului.Îmi par genul de cadouri wow,la modul în care poți avea bijuterii chic dar mai ieftine decât dacă ai merge la un bijutier.Ca și cadou de Crăciun pare oky și nu trebuie să te te gândești cu foarte mult timp înainte ,trebuie doar să ai banii pregătiți.:)

 La cine apelăm pentru realizarea cadoului?

Ingriko este un magazin online pe care l-am descoperit curând pe facebook,unde o grămadă de prieteni dădeau like-uri și am zis și eu să văd despre ce este vorba.Magazinul are pagină pe facebook și am început de acolo cercetarea,au o grămadă de poze și mulți cumpărături care lasă feedback.Apoi am intrat pe site,au o gamă diversă de produse:de la brățăruri,coliere până la brelocuri.Partea faină este că sunt din aur,de brelocuri nu știu dar puteți lăsa un mesaj să îi întrebati dar și ele sunt faine că puteți pune poza cuiva drag și așa mereu îi veți avea cu voi.:)
 Așa ca o mică istorioară,vă las mai jos informații despre magazin:" a fost infiintat in 2013 din dragoste pentru accesorii simple care transmit, dincolo de frumusețea lor, sentimente și gânduri bune. Toate bijuteriile Ingriko sunt realizate cu grijă și atenție la detalii, utilizând materiale de calitate. Fiecare piesa spune o poveste, aduce aminte de iubire, prietenie și momente speciale. Bijuteriile noastre sunt simple, versatile și moderne"

Ce cadou cred că se potrivesc în perioada asta?

Toate bijuteriile lor se potrivesc oricărei ocazii dar vrea să continui lista începută astfel încât toți domnii care vor citi să numai bage scuze că nu există idei noi.

Brățările personalizate 

Sunt niște cadouri personalizate care nu se demodează,niște cadouri handmade ce conțin și aur sau argint.Ma jos vă las câteva informații despre ele:
  • șnurul poate fii orice culoare dorește cumpărătorul dar ei dar și eu recomand roșul,ei pentru că arată elegant cu orice ținută iar eu pentru că sunt superstițioasă și cred că roșul te ferește de deochi;
  • aurul folosit este de 14K iar argintul 925;
  • la majoritatea brățărilor se poate graba ce dorește cumpărătorul;
  • sistemul de inchidere a șnurului este prin noduri;
Dintre toate cadourile pe care le poți cumpăra,din punctul meu de vedere cele handmade sunt speciale.Zic asta deoarece la crearea ei este un om care își lasă o bucățică de suflet în fiecare lucru făcut.Pe lângă acest lucru te poți mândri cu un cadou unicat,nu este genul de lucru pe care îl poți vedea la orice persoană sau dacă iei un model standard este rar să ia cineva fix ca tine.

Coliere cu nume

Coliere cu nume  sunt și ele  super drăguțe și le recomand ca și cadouri,în special de Crăciun.De ce acum și nu,de exemplu de ziua ei?Pentru că dacă sunteți la începutul relației este cel mai sigur .Aici poți jongla dacă dorești numele ei întreg sau scrii inițialele ei.Sincer dacă sunteți la început,sfatul meu ar fii să scrii inițialele,dar tu îți cunoști cel mai bine partenera.:)

Cam despre asta am avut de vorbit,sper că v-am inspirat.:)


Comentarii

Postări populare