Ghid de cadouri...pentru femei

Vin repejor și sărbătorile și ar trebui să ne bucurăm dar în același timp ne iau durerile de cap că nu știm ce cadouri să facem.Știm cu toții ce greu împaci o femeie și din ce am vorbit cu mulți domni,se pregătesc din timp cu cadoul de Crăciun pentru persoana iubită.I-am întrebat de ce ,și din ce mi-au spus au avut și neplăceri când nu s-au ridicat la așteptări.
 Sunt femeie și pentru că nu am văzut vreun ghid actualizat,îmi iau inima în dinți și fac eu unu,așa ca în stilul lui 2017.😁😁

Câte tipuri de personalități sunt?

Se zice că este greu să înțelegi o femeie,dar eu contrazic și zic că este super ușor de înțeles dacă cunoști personalitatea femei de lângă tine.
  • Există femeia romantică,tipul acela care visează cine romantice sub clar de lună,unde cine știe,o vei cere în căsătorie.
  • Femeia aventurieră,genul de femeie care are mereu energie și care dacă ar putea ar călătorii mereu când i s-ar nărăzi.
  • Femeia timidă care în același timp este și foarte mămoasă,tipul acesta îl întâlnesc din ce în ce mai rar.
Acum că am recapitulat câte tipuri de femei există,hai să ne gândim la cadouri.Cine a spus că femeia este greu de mulțumit ,cred că nu a fost destul de atent la femeia lui.O femeie tresare la orice cadou de la o ciocolată până la bijuterii sau alte cadouri fancy.Dar hai să fim serioși,chiar dacă femeile se mulțumesc cu orice,în suflet nu le rămân cadourile care nu au o întrebuință.De exemplu,când am primit ultimul buchet de flori,nici nu îmi mai aduc aminte ce erau,m-au bucurat pe moment dar nu îmi mai aduc aminte ce au fost sau care a fost ocazia.
Acum că am deslușit și acest mister,hai să ne gândim de unde putem lua lucruri cu valoare sentimentală dar și ieftine.Sunt multe lucruri pe care le poți lua dar astăzi vorbesc despre bijuterii și accesorii telefoane.Am ales să vorbes despre ele deoarece am găsit un site cu lucruri calitative și prețuri oky.În altă ordine de idei,cred că în ziua de astăzi faci o femeie să iei lucruri care le poartă sau le folosește.

Ce cadouri faci?

Voi vorbi doar despre doua cadouri care sunt de actualitate și se potrivesc personalităților descrise mai sus.
  • Dacă ești cu o persoană de puțin timp recomand pentru Crăciun o brățară personalizată.Am ales acest accesoriu deoarece nu cunoști de mult timp și încă nu i-ai descoperit ce lucruri i-ar place,pe lângă asta sunteți la început de relație,această brățară cât de mult se v-a gândi la tine.Dacă ai o iubită care este romantică sau timidă,cu acest cadou sigur o vei cuceri .și cel mai important va știi că te-ai implicat în alesul cadoului.
  • Dacă prietena ta este o aventurieră sigur o vezi mereu cu telefonul în mână pentru a face o poză,deci îți recomand cu căldură să te gândești să îi oferi accesorii telefon.Aici ai o gamă mare de variante,dar nu uita să te gândești ce are nevoie sau ce vrea să își schimbe.
 Cam acesta a fost unul din ghidurile ajutătoare bărbaților,sper că v-am dat idei și aștept să îmi spuneți ce ați oferit prietenei/iubitei de Crăciun.:)

Comentarii

Postări populare