Reușim și noi să fim gata la timp?

Imaginați-vă că trebuie să vină în 5 minute iubitul să vă ia de acasă și nu sunteți gata,stai puțin asta nu este în imaginația mea așa se întâmplă de fiecare dată.Fiecărei fete i se întâmplă măcar o dată să intervină ceva în ultimul moment și cumva săracul băiat are de așteptat,așa că articolul de astăzi vreau să vedem diferențele între femei și bărbați când vine vorba despre acele "5 minute" înainte să pleci din casă.

 Eu ca femeie sunt ca un uragan care mereu își schimbă traiecția,și așa ajung ca în ultimele 5 minute de aranjat să îmi dau seama că ceva este greșit la ținuta mea.Săracul meu prieten,mereu când vine să mă ia de acasă întârzie 5-10 minute,nu că este aerian ca mine ci doar că mă cunoaște așa bine încât știe că mereu găsesc ceva și nu pot fii punctuală.Nu știu cum mi se întâmplă dar mereu când vine să mă ia am un accident care îmi întârzie plecarea,ultima dată când a venit după mine am avut chef să mă machiez,totul bine și frumos până când am ajuns la tus,m-am făcut ca un zombie și a trebuit să mă demachez și a durat ceva.Săracul m-a așteptat și când i-am spus a început să râdă,nici până acum nu mi-am dat seama dacă de mine sau de situație.:))

Machiajul nu este singurul lucru care m-a ajutat să întărziu,anul acesta am mers la un eveniment important,îmi pregătisem eu ținuta și în ultimele 30 minute mă răzgândesc radical când văd ca tema era casual.Eu îmi pregătisem rochia,pantofii și dintr-o dată a trebuit să mă sucesc cu 180 grade.Am căutat cea mai bună bluză a mea,pantaloni și am avut probleme cu pantofii.Tot ce am avut atunci scos erau doar sandale care nu se potriveau,noroc că am găsit pe site niște pantofi de damă potiviți.Săracul meu prieten a trebuit să vină cu mine să-i luam din magazin și de acolo am mers direct la gală,atunci a stat după mine mai bine de 1 oră și a rezistat vitejește.

Câteodată îi invidiez pe bărbați,ei pot fii mereu gata în 5 minute.Nu prea le pasă cu ce îmbracă și nu trebuie să stea cu orele în baie ca să aibe o față perfectă și un păr cu personalitate.Aștept să îmi spuneți dacă voi puteți fii gata la timp sau ce povești aveți de spus pe tema asta.:d

Comentarii

Postări populare