Visul american



Toată lumea visează la visul american,studenți sau oameni în toată firea,dar ce putem face să ne îndeplinim visul?Pentru studenți acest vis se poate îndeplini mai repede decât cred prin programul de schimb cultural internațional al departamentului de stat SUA sau pe scurt Work and Travel SUA.Este un program ce se adresează studenților la zi din mai multe țări care vor să îmbine plăcutul cu utilul adică work and travel in America. Work and Travel Vacanțe Speciale este agenția tânără cu oamenii care au fost plecați,și sunt cei mai capabili să vă dea sfaturi despre viața și  jobul în state.

Care sunt avantajele Work and Travel?


  • este un program destinat studenților,deci vei cunoaște persoane apropiate vârstei tale cu care te vei putea distra
  • devii mai responsabil,este știut că prin acest program găsești o gamă largă de servicii și poți alege cu ajutorul consilierului cea mai bună ofertă
  • salariile sunt oky ,puteți să vă plătiți împrumuntul și să rămâneți și cu bani
  • este o bună oportunitate să vizitezi USA și să le înțelegi tradițile
  • cel mai important cunoști oameni noi,cu mentalități și tradiții

Cum ar fii experiența mea ?

Nu am fost cu acest program dar îmi pot imagina cum ar fii experiența mea în USA.În primul rând sunt destule avantaje work and travel,cel mai relevant pentru mine este obținerea vizei care în mod normal durează destul de mult să faci rost de ea.Ca și joburi,am auzit destule povești de la studenți,cea care m-ar încânta cel mai mult ar fii să fiu vânzătoare de dulciuri,Ia gândiți-vă ce job de vis este,vinzi bucurie pură și dacă ai tu o perioadă proastă îți poți ridica moralul ușor,până la urmă.Joburile toate te încântă,dar până la urmă trebuie să alegi la ce crezi că te pricepi cel mai bine sau care crezi că îți aduce ceva satisfaceri materiale sau personale.
Dacă aș merge cu acest program aș fii cam indecisă unde aș vrea să stau,ador New-Yorkul,Los Angeles dar si Las Vegas,fiecae dintre ele au farmecul lor aparte.Ador New-Yorkul pentru ritmului său energic,sunt o persoană agitată și orașul mi se pare potrivit.Primul lucru pe care l-aș face dacă aș sta în New-York ar fii să văd Times Square,pentru o persoană agitată este locul ideal să vezi aglomerație dar și diversitate culturală,un job aici ar fii o nebunie plăcută.Sunt o fană a lui Spider-man așa că știu din desene destul de bine Empire State Building și Statuia Libertății,așa că aceste lucruri ar fii printre primele de vizitat,chiar dacă sunt în diferite părți ale orașului.Alt loc pe care l-aș vizita ar fii Central Park,am văzut destule seriale care este înfățișat acest loc magic.Ar fii plăcut să te plimbi într-un park imens care este ca o pădure unde la tot pasul ai floră și faună diversă ,locu este ideal pentru iubitorii de natură dar și pentru cei care vor să (re)descopere frumusețea naturii.Bineînțeles că New-Yorkul înseamnă mai mult de ce am prezentat eu,dar acele locuri îți arăt cel mai bine cultura americanilor.
LA este alt oraș unde aș vrea să muncesc,pe lângă Hollywood-ul care este aproape,este speranța tuturor artiștilor.Ador atracțile acestui oraș dar ce mă face să-l iubesc este că aici este locul unde s-a format trupa mea de suflet Hollywood Undead.Nu am ajuns încă la un concert de-al lor dar aici cât aș sta aș merge săptămânal măcar la unu.Pe lâgă trupa mea de suflet ador marea care este la câțiva pași de oraș.Nu știu altceva mai liniștitor sau romantic decât o plimbare lungă de-a lungul plajei după o zi de muncă.În plus,am văzut de multe ori în seriale barbați alergând de-a lungul acelei plăji,nu știu de voi dar cred că doar LA poate face un lucru așa de mărunt să pare ceva wow.
Ultimul de pe lista mea este Las Vegas,orașul este perfect pentru cei care sunt păsări de noapte.Ador orașul,este locul unde norocul și speranța se întâlnesc,sperând ca la sfârșit să ajungi milionar.Cel mai amuzant lucru mi se pare că dacă ai chef să te căsătorești,acesta este orașul potrivit să faci acest pas.Mi se pare un lucru romantic,cine știe peste cine dai și ai chef să te vezi om căsătorit,în plus este legală căsătoria,nu multă lume poate spune că s-a căsătorit acolo.
Pe lângă faptul că poți vizita o grămadă de locuri,experiența în Usa te schimbă prin simplu fapt că ai cunoscut oameni cu mentalități diferite față de tine.Stilul de viață acolo este altul,și am văzut mulți studenți care s-au întors cu unele lucruri preluate de acolo,de la mentalități la percepția lucrurilor simple,deci recomand studențilo să încerce măcar o dată această experiență,cu siguranță vii un alt om.

                               ---Articolul scris pentru SuperBlog-----------

Comentarii

Postări populare