Forbes Picnic

Am ajuns și la acest eveniment, am vrut să ajung deoarece nu am mai fost la un picnic de peste 10 ani și sincer îmi era dor.
 Acest picnic organizat de Forbes a fost unul interesant deoarece s-a desfășurat la Roaba de Cultură și au avut standuri interesante. Printre ele s-au aflat si Mc care credeam că vine cu burgeri dar surprinzător au venit cu  o gustare sănătoasă, aceasta fiind merele lor specifice.:) Au mai venit cei de la Frufru cu niște sucuri interesante, eu nu am băut de la ei decât o data (cred) și am gustat un suc de conținea morcovi, cireșse, banane și morcovi și a fost interesant.:)) Ca și standuri au mai fost cei de la Danonino , o fată cu fata de zahăr(care mi-a readus aminte de copilărie) și o tipă cu înghețată . Am luat de la fiecare câte ceva că erau gratis dar m-a bucurat enorm fata cu vata de zahăr, nu am mai mâncat de o grămadă de ani  și mi-a readus aminte de copilărie.
 Treaba mea la eveniment a fost una destul de chill, mi-am ales să stau la hidratare și cred că am făcut o alegere bună, am stat la umbră și nu m-am plimbat prin soare ca ceilalți. Oricum nu a fost o muncă grea, am avut ocazia să interacționez cu oameni fani dar și cu copii curioși . Am prins niște oameni fani care mi-au spus să îmi păstrez zâmbetele pentru familie, asta este una dintre problemele mele, zâmbesc prea mult și încerc să fac oamenii să se destindă. Copii în schimb au fost foarte interesanți, s-au putut juca inteligent cu sticlele de apă, unii au făcut castele, alții au crezut că sunt avioane și în final a avut loc o mică bătaie cu apă.
 Ca și activități organizatorii au avut grijă de toți copii de orice vârstă. Pentru cei care voim să se destindă au venit niște tipe de la o sală cunoscută și au animat oamenii vreo 20 minute, pentru pitici au venit apoi o gașcă cu care au dansat și învățat diferite cântece. Apoi a venit o zână cu care s-au jucat, am ținut-o minte pe tipă deoarece s-a jucat cu cei mici toate jocurile din copilarie:coarda, sacul, țară,țară vrem ostași, 123 la perete stai și multe altele care mi-au adus aminte de copilărie. Pentru mămicile gospodine a fost un concurs de gustări sănătoase unde a fost o competiție aprigă între ele, cel mai important a fost că arătau apetisante și aș fi vrut să gust.:)
 Oamenii care au venit au fost civilizați și credeam că vor fii cu nasul pe sus, dar din potrivă, au fost civilizați și răbdători. Atmosfera a fost așa ca pentru copii și sincer am fost invidioasă , voiam să fie și în copilăria mea așa ceva,cred că aveam niște amintiri amuzante.
 Sper că ceea ce ați citi vă inspiră să ieșiți cu ai voștri copii la un picnic și să nu uitați că aceste gesturi mici se vor transforma  în amintiri grozave.:)
  N

Comentarii

Postări populare