Renovarea-o bătaie de cap


Sidera infografic-de-ce-cuarț

Urăsc renovările chiar dacă sunt necesare, nu prea am avut așa multe experiențe dar toate mi-au  lăsat cumva un gust amar. Cea mai recentă a fost cea mai necesară dar și cea care a durat foarte mult. A trebuit să renovez toată baia ,nu numai schimbat lucruri dar și nivelat,pentru mine a fost coșmarul pe care nu-l mai doresc curând. Cum tata se pricepe a făcut treaba și o spun cu mâna pe inimă că a fost cea mai mare greșeală. Poate sunt oameni care se gândesc că a fost cea mai bună ideea dar eu zic că nu, spun asta deoarece alta este când vine cineva care este plătit și teoretic este motivat( am auzit și cazuri când omul care este plătit face o treabă de mântuială) și alta este când ai pe cineva apropiat care face, deobicei omul trage de timp că știe că nu v-a fii certat.
Revenind la renovare,au început să niveleze și numai spun că mizeria a ajuns în toată casă. Mama a ajuns să acopere cam tot din casă să nu se pună praf dar și pentru mine care sunt tolentă cu mizeria ajunsese să mă scoată din sărite. Praful nu se făcuse doar de la asta dar și de la manopera de a pune gresie și de faianță. Pe lângă praf și zgomotul a fost deranjat, a venit fix după ce credeam că doar praful poate fii cel mai rău. Nu știu cum am decis să rămân acasă când se dădeau găuri pentru oglindă și dulap, asta a fost bafta mea ce să zic. Finalul a fost fain, imaginați-vă că baia seamănă acum cu una modernă unde culoarea predominantă este burgundy dar am și dulapuri noi dar și o noua oglindă,ce își mai poate dori o fată?:)) Chiar dacă arată super fain sunt cea mai mândră de gresia antiderapantă,am văzut prea multe filme unde oamenii mor din cauza alunecării în baie și de aceea am așa ceva, sincer recomand tuturor acest lucru și poate sună macabru dar aveți o șansă în minus să muriți dintr-o prostie. Nu știu sigur dar cred că acele gresii sunt din cuarț și dacă este așa vă recomand cu mare încredere, este testat de mine și funcționează.
 Oricum am văzut că acum cuațul are o întrebuință vastă din cauza proprietăților sale.Se poate utiliza la plăcile din bucătărie până în spitale, acest lucru fiind posibil deoarece este indestructibil și nu numai, vedeți toate proprietățile în poza dar și în link: http://www.sideraquartz.com/ .
 Ca o concluzie vă recomand să achiziționați,dați un ban care se merită și recomand să începeți cu gresia din baie ca să vă convingeți.:)

Comentarii

Postări populare