Hai să cunoaștem bloggeri#2

Următorul blogger este o persoană specială care m-a ajutat foarte mult de-a lungul anului cu bloggul;se numește Alex și deține wippy-official.blogspot.ro .

 N: Bună Alex, mă bucur enorm că ai fost de acord să facem acest interviu; spune-ne câteva cuvinte despre tine.

       A:Multe lucruri nu cred ca pot spune despre mine decat ca sunt un pasionat de tot ce inseamna old school, si incerc cumva sa combin in viata mea aceste 2 stiluri. Nu prea ma descurc sa ma descriu deci nu stiu ce as mai putea spune despre mine :))

N: Acum că ne-am familiarizat sunt curioasă de unde a venit idea de a avea un blog.

         A:Ideea mi-a venit intr-o seara cand stateam in pat si priveam sute de postari ale unor pagini si ale unor prieteni, postari ce aveau ca link stiri false menite sa induca in eroare lumea. Asa ca m-am gandit sa imi deschid un blog si usor usor tot s-a concretizat la ce a ajuns acum :D.

N: Numele bloggului este unic, de unde a venit idea? Când am văzut prima data numele, mi-a trecut prin minte guma Turbo, ce amintire.
         A:Hehehehe! Initial m-am gandit si eu la guma aceea.  Blogul a trecut de-a cursul aniilor prin mai multe etape de schimbare. Prima data s-a numit "Wippy Official Blog", Wippy fiind porecla mea virtuala si tocmai d-asta am lasat linkul si in ziua de astazi fiindca majoritatea cunosc blogul dupa aceea adresa. Apoi a fost Freewall News, apoi dupa ce am vizionat filmul Turbo si mi-a placut enorm de tare, m-am gandit sa-l folosesc la blog. Mai intai a fost Turbo IT fiindca in perioada aceea postam multe articole despre IT si tehnologie, si apoi am diversificat postarile si l-am schimbat in Turbo Blog, ceea ce mi se pare ca este un nume destul de potrivit fiindca inglobeaza tot ce s-ar putea scrie.

N: Cum a evoluat bloggul de-a lungul timpului, i-ai păstrat nișa sau ai încercat să urmezi trendul?

             A:Evolutia blogului nu a fost nici prea buna, nici prea rea. Continua pot spune, si am incercat si inca incerc sa nu urmez nici un trend. Pana la urma trebuie sa fim unici in felul nostru si  nu trebuie sa copiem nimic de la nimeni, cel putin asa tind eu sa cred. Oricum la anii pe care ii are acest blog, ar trebui sa fiu mult mai sus :)), dar momentan prefer sa imi fac ce imi place, oricare ar fi evolutia blogului.

N: Știu că ai bloggul de aproape 7 ani  așa că te rog să ne spui cum ți se păreau bloggeri atunci și dacă îți place unde s-a ajuns.

               A:Hmm, sa fiu sincer nu prea urmaresc alte bloguri. Doar pe al meu :))!  Nu, serios, nu urmaresc nici un blog. Incerc sa nu ma uit la alte bloguri fiindca asa incet incet tind sa urmez trendul si eu si nu imi doresc asta.

N: Crezi că oamenii mai citesc blogguri sau acum toată lumea se îndreptat spre vloggeri?

             A:Traim in secolul vitezei. Sa fim seriosi, cine ar mai citi un articol super mega imens? Nu generalizez, sunt altii care inca le place acest lucru dar tind sa cred ca d-asta prefera majoritatea vlog-ul. Fiindca informatia se transmite mult mai usor decat in scris, in plus pot aparea multe oportunitati in timp daca cineva se ocupa de vlogging.

N: Ai vreun articol care te reprezintă cel mai mult sau care are o poveste în spate interesantă?

              A:Toate imi plac, mai putin alea de stiri pe care le mai public :)). Dar daca m-ai pune sa aleg, ar fi o povestioara in care un barbat ce avea cancer s-a vindecat complet datorita pasiunii lui. Uite, iti las link aici https://wippy-official.blogspot.ro/2016/09/un-diagnostic-o-pasiune-un-vis.html

N: Spue-ne un mesaj care ți-a rămas în minte sau te-a marcat de la un cititor.

                A:Un mesaj ar fi sa continui sa fac ceea ce imi place, si sa nu ascult de oamenii din jur :)

N: Ai experiență în acest domeniu, ce sfaturi le-ai da celor la început de drum?

               A:Sa scrie orice intamplare, orice amintire, sa faca ceea ce le place, sa nu se lase niciodata batuti si sa continuie :)

N: Ești foarte tânăr, colegii din școală și liceu știau de blog? Ți-au dat vreodată vreun sfat sau ți-au criticat munca?

                 A:Am incercat pe cat s-a putut sa nu afle fostii colegi dar..pana la urma tot s-a aflat si da, mi-au criticat munca. Atunci cand faci ceva cu adevarat bun, normal ca vei fi criticat. Cam asa este ciclul asta

N: Ce satisfacții ți-a adus până acum bloggul?

                A:Satisfactii nu cred ca ii un cuvant potrivit la mine, dar m-a ajutat sa cunosc multa lume si sa aflu si sa invat multe chestii care m-au ajutat pe viitor :)

N: Ce planuri ai în viitorul apropiat pentru acest blog și cum îl vezi în următorii 5 ani?

                 A:In momentul actual de ceva vreme, blogul stagneaza. Planuiesc un reboot anul viitor si inca incerc sa ma gandesc cum l-as face. In urmatorii 5 ani, nu stiu. Nu prea imi fac planuri chiar asa de indepartate. Sper ca peste 5 ani blogul sa fie inca sus.

N: Alex îți mulțumesc pentru că ți-au rupt din timp să îmi acorzi acest interviu, aștept cu nerăbdare următoarele proiecte.:)
                   A:Si eu iti multumesc pentru onoarea acordata si iti urez mult succes cu blogul si proiectele tale :)



Comentarii

Postări populare