Puiul meu are 1 an


Doliu, Necrolog, Inima, Muri, Moarte, Mort, Tristeţe


Astăzi se face 1 an de când am acest blog, a trecut timpul destul de repede și vă spun sincer că sunt foarte emoționată în timp ce scriu aceste rânduri. Mă emoționez când mă gândesc ce am realizat cu ajutorul acestui blog și toate amintirile care vor rămâne și sper să fiu de folos. Mă gândesc cum în urmă cu un an și ceva toți apropiați mi-au spus că nu am de ce să îmi fac blog, că nu aș avea ce să împărtășesc cu oamenii, ironia este că sunt o persoană activă și sper că ați învățat ceva din tot ce am încercat eu să vă împărtășesc.

Anul acesta petrecut pe blog m-a ajutat să mă descopăr și să  (re)învăț unele chestii: în primul rând am decis să scriu cu diacritice și să folosesc căt de cât corect gramatica limbi române(încă mai am de învățat), am cunoscut persoane și noi concepți de viață și am redescoperit spiritul meu competitiv. Au fost interesante toate competițile la care am participat și m-au ajutat, poate că nu toate dar majoritatea mi-au arătat unele fețe ale acestei industri pe care nu le vezi ca și cumpărător, nu spun că am văzut ceva bun sau rău și mă rezum doar la fețe pe care le-am descoperit.

Legat de dezvoltarea blogului în 12 luni articolele mele au ajuns la 10.667 persoane dintre care 6.625vizualizări(chiar am stat să calculez din curiozitate) și 40 de comentari; să fiu sinceră nu mă așteptam la atăta lume să își rupă și 1-2 secunde să dea click și să citească. Aceste statistici îmi dau speranțe că fac ceva bun și m-aș bucura enorm dacă vă și ajută. Legat de partea financiară am căștigat lucruri și nu bani, de exemplu flori în valoare de 50$, becuri în valoare de 50 lei, o carte în valoare de 30 lei și un ser în valoare de 32 lei; total aproximativ este de 300 lei. Am dorit să spun aceste lucruri ca să nu rămâneți cu impresia că te poți îmbogății din acest domeniu sau poate eu sunt un caz mai special care are de învățat destul de mult ca să îmbunătățească blogul.:)

 Închei multumindu-vă că v-ați rupt din timpul vostru pestru a citi și sper să rămâneți la fel de receptivi și pe viitor.
  P.S: Dacă aveți ceva propuneri sau sugesti de îmbunătățire le aștept cu drag în comentarii sau pe pagina de facebook a blogului: https://www.facebook.com/MyThWo1/

Comentarii

Postări populare