Teleleu prin țară#1

Începutul călătoriei mele nu a fost așa cum mi-am imaginat, am cam amânat-o câteva zile deoarece a plouat și nu aveam ce face pe ploaie.
 Prima mea oprire a fost în orașul Titu, un oraș care din păcate nu am auzit de el până să îmi fac traseul. Orașul a fost super cute deoarece este un oraș micuț care m-a impresionat prin simplitatea lui. Când am coborât din tren primul lucru care m-a uimit a fost gara lor, este așa micuță și îngrijită și mi-a dat un vibe bun de la început. Lumea se uita la mine, se vedea că nu sunt de acolo și mă miram de fiecare lucru mărunt pe care-l întâlneam, primul și cel mai amuzant au fost niște stegulețe ce se găsesc în tot orașul.
Blocurile lor sunt așa drăguțe,se văd că sunt vopsite recent și sunt toate cu 4 etaje , eu personal ador blocurile micuțe deoarece cred că sunt mai rezistente ca cele cu 8 dar aceasta este doar părerea mea,nu știu dacă este și adevărată.
Oraș din Titu
Orașul nu este așa mare dar mi-a plăcut că am găsit supermarketuri dar și tonomate, sincer îmi era frică că nu am de unde să îmi scot ceva bănuți. În fine, eu de acasă m-au făcut o listă cu obiectivele turistice așa că am fost la vânat. În total erau 4 obiective turistice în oraș și m-am surprins că primul care era o biserică am găsit-o ușor și era fix lângă Lidl, biserica nu era deschisă dar așa am putut face ceva conexiuni . Orașul are doar o parte blocuri, de la aceea biserică urmează doar case și m-a bucurat deoarece nu am văzut la viața mea multe case. Printre acele case am găsit niște lucruri drăguțe cum ar fii pomi plini de corcodușe coapte și niște flori minunate care mi-au înseninat ziua.
Flori cu personalitate
Am intrat și în policlinica lor, micuță dar cu o grămadă de cabinete, după ce am ieșit am stat în fața ei mâncând prostii și căutând ce aș mai putea vedea în oras și se uitau oamenii care intrau în policlinică la mine.:)) În fine am ajuns în parcul orașului care este dezolant deoarece sunt 2-3 chestii pentru copii și o alee mai mare unde se găsea un restaurant, o țâșnitoare și un teren de tenis care era mai mult părăsit. La țășnitoare m-am răcorit și în același timp mi-am tratat bășicile făcute de sandale, oricum a fost o senzație genială care mi-a adus aminte de copilărie. Pe lângă parc am văzut si un fel de complex unde se puteau practica basket sau alte sporturi de  sală și lângă era și bazinul de înot care din păcate nu am putut vedea cum era înauntru.
Parcul din Titu

Cam asta a fost experiența mea în acest oraș, mi-a luat cam 2 ore să-l vizitez dar nu regret nici un minut, vă recomand și vouă să-l descoperiți.:)
 N



Comentarii

  1. Foarte interesanta excursia. Si mie imi place sa fac excursii prin tara z😃

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de acest oras pana acum. Dar pare tare fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai chef de o plimbare liniștită, ți-l recomand cu mare căldură!

      Ștergere
  3. Foarte frumos articolul si imbucurator sa vezi ca mai exista zone frumoase in Romania!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Vă recomand să ajungeți pe acolo, este un oraș mic care vă v-a bucura ochii.

      Ștergere
  4. Spor la calatorit! Orasele mici au un farmec al lor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori si orasele mici au farmecul lor, nu ne-ai spus in ce judet e? E in Ct?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Titu este un oraș înaintea Piteștiului, deci este în județul Dâmbăvița.

      Ștergere
  6. Nu stiam de acest orasel, dar cred ca merita vizitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este micuț și vezi repede, problema este drumul am făcut 2 ore(parcă) cu trenul.:(

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Din păcate telefonul cu care am făcut este furat, așa că nu am cum să pun mai multe.:(

      Ștergere
  8. Imi plac orasele mici. Nu-mi place prea multa liniste, dar mi-as dori sa am posibilitatea sa colind mai des prin tara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUnt frumoase doar să le vizitezi, eu una nu m-aș vedea locuind într-un oraș mic.

      Ștergere
  9. Nici eu n-am mai fost in Titu, dar cred ca n-am pierdut nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să-l vezi, nu pentru locuri (nu sunt prea multe) ci pentru oameni, sunt oameni călduroși și cu bun simț.:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare