Martie este luna în care mergem la Vivaldent


IMG_0446

Uite că acum vine și primăvara cu vibe-ul acela pozitiv și dacă tot ne încărcăm cu energie pozitivă zic că nu ne-ar strica un control la stomatolog. Astăzi vă prezint clinica Vivaldent, un loc unde veți întâlni cele mai calitative servicii, de la controlul dentar până la servicii de estetică facială.
 Sigur vă întrebați cum am ajuns să îi descopăr, vă zic că dintr-un noroc chior. Doctora mea este în vacanță și cum eu sunt obsedată să îmi fac controlul periodic am zis că nu am de ce să aștept să se întoarcă și așa am început să caut și i-am găsit. Cabinetul stomatologic se află în sectorul 2, deci nu este chiar așa departe de mine. Oamenii sunt foarte primitori și foarte comunicativi, mi-au spus de la început ce îmi vor face. Cum eu sunt foarte curioasă defel i-am întrebat ce servicii oferă, pe lângă servicile dentare mai oferă și servicii estetice faciale. Mi s-a zis că dr Andrei Capra este cel care se ocupă de aceste procedări, am uitat să vă zic că se folosesc injecții cu acid hialuronic pentru mărire buze; nu știu sigur dacă și pentru riduri.
Vizita la stomatolog a fost o experiență faină cu oameni care s-a asigurat în permanență că sunt oky dar și cu informații noi aflate.:)

Comentarii

Postări populare