Prima lună cu Limitless


Fotografia postată de Andreea Ioana Bujor.

Așa cum v-am promis, am revenit cu primele impresii după o lună cu Limitless. Așa de început vă voi spune cu câte kg am început ca să știți la ce mă voi raporta, deci au fost 60 kg. Zic au fost pentru că au început să dispară dar vă voi spune după cele 3 luni câte kg am dat jos. Am decis să vă spun kg după ce termin programul că nu ele sunt importante ci cm , până la urmă kg pot fii datorate și din cauza retenției de apă și nu ar avea vreo importanță.

 Deci primele 2 săptămâni au fost cele mai grele, mi-a fost extrem de greu să mă obijnuiesc cu meniul. Chiar dacă sunt mâncăruri pe care le mâncam uzual există o diferență, nu se manâncă pâine. Zilnic mănâncam cam 5 feli de pâine, nu le mănâncam de plăcere ci pentru că îmi țineau de foame. Acum că nu am avut cum mi-a fost dificil, am mai trisat puțin pentru că nu mă puteam concentra la muncă și trebuie să manânc ceva mai consistent. Pe lângă problema cu pâinea, am mai avut problema cu constipația. Chiar dacă meniul era 80% legume eu tot am avut acestă problemă, sincer cred că era din cauza schimbării drastice a pâinii dar și lactatelor. Într-un final am scăpat de această problemă cu sportul, știu că sună ciudat dar a fost singura alternativă sănătoasă care m-a ajutat. Acum sunt bine și mă bucur că mi s-a obijnuit corpul și pot spune că sunt ceva diferențe.

 Nu mă cântăresc deoarece la sfărșit vreau să fiu surprinsă dar se văd unele schimbări. Pe lângă cm care au început să dispară, am început să fiu mai concentrată. În planul meu alimentar trebuie să mănânc o dată pe săptămână ficat și pește, 2 ingrediente pe care le mănânc foarte rar dar care văd că acum că sunt consumate constant au un efect benefic asupra memoriei mele. Oricum vreau să menționez că nu am putut ține meniul strict, încă sunt la faza de reeducare a minți și a corpului și câteodată mai calc strâmb.

Cam acestea sunt constatările mele după o lună, sunt curioasă să ajung în luna a treia și să revin cu toate surprizele, să stați aproape și vă aștept comentarile.:)

Comentarii

Postări populare