Summer Well

A fost prima mea ediție la care am participat, voiam să ajung de anul trecut când au cântat trupele mele preferate dar soarta nu mi-a îngăduit sa ajung, asta e.:)) Cum v-am obijnuit până acum am fost voluntară 2 zile ca să pot ajunge la festival. Eu am fost norocoasă și am nimerit la locul de joacă, prima dată când am aflat eram puțin temătoare deoarece este o responsabilitate imensă să ai grijă de copii. Festivalul a început de vineri iar eu a trebuit să ajung pe la ora 16:00 , sincer nu știam de ce dar am aflat zilele ce au urmat. Am primit o brățară ciudată, cei care cumpără bilete au una galbenă pe care o ador și eu am primit una gri pe care scria staff, puțin dezamăgită dar am trecut peste. Când ajung la cortul voluntarilor care se întâmplă pe la 17:00 deoarece a fost o coadă mare și a trebuit să aștept am o surpriză plăcută și văd că primim tricou albastru cu Summer Well. Am fost în extaz deoarece sunt fană albastru și pe deaspura aveam ceva unicat,aceste tricouri le-am primit doar noi voluntarii. După altă oră de stat aflu că o să am colegă la copii o portugheză care nu prea înțelegea româna. Am fost extaziată (din nou),în acest mod puteam să îmi exersez engleza. Ne-am înțeles bine, am avut ce vorbi și când am ajuns la locul de joacă râdeam că nu știam sigur dacă acela era locul și ce ar trebui să facem. Punem noi carioci și hârtii pentru copii ca să se joace și surpiză mare , vine o tipă și începe să strângă lucrurile. Noi am rămas puțin surprinse și o  intreb pe tipă și ne spune că de mâine este programul  și că suntem libere. Mare bucurie pe noi, am fost și ne-am plimbat și m-am îndrăgostit de domeniul Știrbey. Locul este mirific și  tot ce au amenajat ei făceau ca acel loc să te facă sa visezi, m-a făcut să mă simt ca un mic hipster.:))După vizitat am mers la concert, am fost uimită că oamenii stau pe pături și asculta Orchestra Operei Române(cred că am scris bine). Am fost sceptică, i-am auzit la Andrea Bocelli și nu am fost impresionată dar aici au reinterpretat melodiile artistilor care vo cânta. Am stat până la ora 22:00 ca să prind metroul dar prima zi de festival a fost super și a fost o atmosferă faină.
A doua zi mă întâlnesc cu tipa din Portugalia și atmosfera dintre noi a fost de plictiseală acută, nu știu de ce dar așa am perceput-o eu. Am mers cu mine cu ratb-ul și eu ca deșteapta am ascultat o doamnă și am coborât cu o stație înainte și așa am mers o stație pe jos, mă întreb oare ce a gândit tipa aceea,săraca fată nu știu unde a coborât ieri.:))În fie ajungem și mai mult frecăm menta, noroc că era o promoteriță acolo și am băgat-o noi în seamă, fata ne-a spus că este timidă și nu prea vorbește cu oamenii. La un moment dat am spus că merg să arunc o privire împrejur și ajung unde se fac tattoes,gratis bineînțeles am îndurat o coadă  de 10 persoane,să spunem că a meritat așteptarea de 30 minute pentru un tattoe cu Summer Well.=) Am petrecut ceva minute la locul unde citești și stai pe perne, fain loc si apogeul a fost la Kider, învățai să mixezi și primeai un Kinder nu știu cum, dulcele acela de la congelator. M-am întors și am dus-o și pe colega mea pe unde am fost eu, oricum nu erau copii așa că ne-am permis. După toată distracția am fost la concert și am descoperit noi formații care din păcate nu le țin minte(memorie scurtă am ) dar dacă sunteți curioși căutați formațiile de sâmbătă. A fost foarte frumos și au știut să facă atmosferă, din păcate am plecat la 10:30 să prindem metroul. Tipa s-a mirat ce autobuze au pentru Summer Well,ratb-uri normale cu controlori din belșug. Acele ratb-uri ne-au lăsat la Victoriei, am avut noroc că am prins ultimul metrou , m-a speriat puțin bodyguardul, cică nu se știe dacă metroul mai oprește în stație dar am avut noroc că a oprit, în plus erau o grămadă. Ajung la Unirii și văd că toată  lumea urcă sus la ieșirea care duce la magazinul Unirii, eu mă duc la magistrala M1 să văd ce noroc am să mai vină alt metrou.Bineînțeles că am fost singura și oamenii care fac curat îmi zic că numai trece metroul. Mă întorc fericită la M2 să urc să o iau pe jos acasă, am fost fericită că am fost sigura în pasaj și a fost un sentiment unic .Eh ce să spun, drumul spre casă a fost fără incidente dar și eu am fost cu ochii în patru dar nu ar fii prima dată când merg singură noaptea.:)
A treia zi de festival m-a găsit ca simplu vizitator deoarece meritam și eu  o  zi liberă să mă bucur nestingherită de festival. Am venit cu sormea și prostia noastră a fost să ne luăm apă și câte ceva, i-am spus să facă asta ...eram obijnuită că voluntarilor nu li s-a interzis  și credeam că merge.Nu a mers dar am putut lăsa lucrurile la o tipă care vindea bilete. După acest hop urmează coada, eu care fac parte din staff teoretic nu ar fii trebuit să stau la o coadă infernală dar am făcut-o și pe asta, eu nu eram obijnuită ..voluntarii veneau la 11 când nu era nimeni si puteam intra și cu ghiozdanele noastre. În fine, mergem să o vizitez pe tipa care am întâlnit-o cu o zi înainte și primim cadou de la ea chestia aia care faci balonașe  și ne-am bucurat, a fost un cadou neașteptat și eu m-am simțit ca un copil. După merg să îi prezint sormii domeniul,ajungem la tattooes ,de data asta nu am  stat 30 minute am stat 90. Ne-am pierdut cumpătul pentru că oamenii iți făceau câte 2 tattooe, eu mi-am făcut 1 dar sormea 2 , spunea că nu a stat atăt doar să iși facă doar unul. Când stătea la coadă avem o surpriză, incepe ploaia și ne-a cam udat dar să spunem că a meritat. După a vizitat restul standurilor am mers la concert și am fost ambele surprinse plăcute de formatia Nothing but Thieves, un rock mai energic dar care nu m-a deranjat așa cum a fost la ARTmania. După a fost Birdy care pe mine m-a adormit la propriu, nu m-a atras tipa adică nu a avut contact cu publicul, a fost pe foc automat să cânte. După au venit preferații noștri , cei de la Glass Animals...deci formația aceasta știe să facă atmosferă. Chiar dacă îi ascult niciodată nu m-am uitat la tipi dar câd i-am văzut live a fost dragoste la prima vedere =)). Am avut un regret că nu am putut sta până la sfârșit dar eu am probleme cu plămânii și nu pot sta în fum de țigare așa mult timp. M-am dus la zonele amenajate pentru persoane cu dizabilități și domnii de la pază m-au văzut că m-am schimbat la față dar nimic, au zis că nu am voie. Chestia asta m-a deranjat maxim,am văzut acolo mulți tineri și când îți vine cineva care îi este rău și vrea să vadă concertul îi interizici, mi se pare deplasat. În fine am mers la hamace și i-am ascultat de acolo , după am plecat acasă. Metroul l-am prins la fix și am putut merge de la Victoriei până la Piața Unirii, de acolo am mers cu sormea pe jos. A fost interesant,noi când ne întâlnim și avem chef de glume ne ține tot drumul. Oricum a fost un drum plin de glume și oamenii care ne vedeau cred că se gândeau că suntem bete chiar dacă am consumat doar apă.:))
 Ăsta a fost primul meu Summer Well, foarte interesant și mă gândesc ce super a fost cel de anul trecut.:)
 N

Comentarii

Postări populare