Casa de comenzi, un concept smart



Toți ne dorim ca visele noastre să se îndeplinească și este un sentiment frumos atunci când se îndeplinesc. Fiecare avem vise diferite: poate unii dintre noi își doresc să viziteze un loc de care se simt atrași dar nu au avut posibilitatea de a ajunge încă, poate alți își doresc ultimul model de mașină sau alți doresc își doresc să ajungă să aibe corpul mult visat. Cert este că fiecare  încearcă să se implice ca să își atingă scopurile. Articolul de astăzi nu este despre modalitățile prin care ne îndeplinim visele ci de un ajutor care să ne ghideze spre îndeplinirea visului.

Astăzi vorbim despre construirea unei case, visul pe care majoritatea persoanelor îl au. Ș eu fac parte din această categorie și sunt persoane care mă întreabă de ce  la vârsta aceasta am așa vise. Păi visul oricărui tânăr este să devină independent și acest lucru se întâmplă dacă ajungem să fim capabili să putem achiziționa ceva important pentru noi. Pe lângă acest aspect, o casă reprezintă stabilitatea de orice fel, de la cea emoțională până la relațiile cu alte persoane. Chiar dacă am descris idilic toată povestea cu visele, știm toți cât de greu este să ajungem să putem construi propria casă.

Pentru toate lucrurile importante trebuie să muncim din greu pentru ele dar pentru construirea unei case am găsit o soluție care îi v-a ajuta pe mulți dintre cei care doresc să construiască o casă.  Soluția pe care vi-o prezint se numește Vindem-ieftin.ro , un site ce comercializează materiale pentru structură și fundație, acoperișuri, izolații; ca să nu o lungim este un site specializat în construirea unei case.

De ce vă recomand Casa de Comenzi?

Mai jos vă las niște idei ca să înțelegi și voi de ce acest concept este unul smart:
  1. Sunt un fel de platformă care vă ajută să să interacționați direct cu producători, deci ei nu sunt distribuitori.
  2. Ei vă pun în contact cu producători locali, deci ajutați afacerile locale să își continue activitățile.
  3. Dacă v-am făcut curioși și ați intrat pe site până acum sigur ați observat că nu vedeți prețuri. Păi de ce? Prețurile variază în funcție de cantitatea comandată, cu cât cumpărăm mai mult, prețul este mai mic pentru că ei negociază cu producători direct.:d
  4. Pentru clienții care sunt persoane fizice există consiliere gratuită oferită de firmă. Este un serviciu al cărui scop este de ai ajuta pe cei care nu se pricep să aleagă ce este potrivit pentru ei la un preț corect care reflectă calitatea produselor. 
  5.  Pe lângă aceste aspecte, transportul este gratis și nu se ține cont de cantitatea. Prin acest servici vor să le arate clienților că nu cantitatea este criteriul cel mai important, ci calitatea și nevoile specifice fiecărui client în parte.
După ce v-am prezentat aceste servici unice pentru această nișă aș dori să mă leg puțin de nume. Nu vreau să ramâneți cu impresia că dacă aceste materiale le puteți găsi mai ieftin înseamnă că sunt de o calitate inferioară. Ele sunt de o calitate de prima mână, diferența este că ei sunt puntea de legătură între client și producător, nu există depozite sau alți distribuitori.

Eu una nu știam de acest site și mă bucur că l-am descoperit și sper să vă fie și vouă de folos. Susțin toate afacerile care ajută producători locali să iasă în față și să îi vadă câți mai mulți potențiali clienți. Toate informațile pe care vi le-am oferit sunt pentru persoane fizice (ca mine) care sunt paraleli cu materiale de construcție dar firma face contracte și cu persoane juridice, cel mai bine este să îi contactați și vă vor lămuri. M-aș bucura enorm dacă tot ce v-am prezentat vă v-a ajuta în îndeplinirea acestui vis, am încredere în această echipă care vă pun nevoile pe primul plan și nu profitul. 

Ca o încheiere, sper că ei va vor ajuta la îndeplinirea acestui vis, acela de a avea o casă și m-ar bucura enorm dacă ați vrea să împărtășiți și cu mine experiența avută cu ei. Până data viitoare, nu renunțați la visurile voastre că mereu se găsesc soluții!

Articolul este scris pentru Spring Super Blog 2018.


Comentarii

Postări populare