SOS telefonul meu

Husa 3D Cat Love iPhone 7 Plus
poză preluată de pe www.exit.ro

Trăim vremuri în care dorim să fim conectați cu cât mai mută lume și în același timp să știm toate informațile care apar. De aceea. studiile au arătat că investim o sumă mai mare de bani în telefoane. Dar ce facem când știm că am investit o sumă substanțială de bani în telefon și se strică din vina noastră? Cred că cel mai simplu exemplu este ecranul telefonului care în același timp este cel mai important dar și sensibil. Toată lumea a pățit cel puțin o dată să îi "alunece" telefonul printre degete și culmea acest incident se întâmplă cel mai des în primele 2 săptămâni de la achiziționare.

Cum protejăm ecranul unui telefon și implicit telefonul în sine?

Am avut destule experiențe neplăcute cu telefoane și partea funny este că puteau fii salvate dacă țineam cont de niște sfaturi. Ultima mea pățanie a fost cu fostul meu telefon, eu super entuziasmată să îl achizitionez și ignor sfaturile din magazin să îi cumpăr protecție de sticlă. În ignoranța mea am zis că este o păcăleală și că nu este vreo diferență față de folia de plastic. Când am ajuns acasă am stat să îl încerc și după vreo 5 minute îmi alunecă și cade cu fața în jos (tipic, nu?). Bineînțeles la norocul meu s-a spart ecranul și primul meu gând a fost să îl azvârl de perete să se facă tot bucăți. Nu am făcut acest lucru deoarece m-am gândit cât de greu mi-a fost să strâng acei bani și că aveam nevoie de telefon. A trebuit să plătesc ecranul și a fost cam jumătate din suma totala a telefonului și de atunci m-am învățat minte, mai bine dau bani pentru niște accesori calitative decât să plătesc jumătate de telefon din prostia mea.

Ce magazin vă recomand?

Sunt o grămadă de magazine care vând accesorii pentru telefoane dar eu vă recomand EXIT: https://exit.ro/. Astăzi vă vorbesc de ei dintr-un motiv, sunt singurul magazin care comercializează accesori pe care le-au testat în prealabil. La ei nu veți găsi chinezări de proastă calitate, avantajul lor este că testează produsele înainte să le comercialize deci toate produsele lor sunt calitative. Până la urmă știi vorba aceea, mai bine dai un ban și ști calitatea produsului decât mai puțin și să nu ai surprize neplăcute după aceea.

Articolul de astăzi este despre importanța protecție unui telefon și nu vă spun aceste informații degeaba. Fără telefon nu existăm în acest moment și nu mă refer doar la navigare, mă refer în principiu la persoanele dragi care nu au cum să ia legătura cu tine fără telefon. Ca și probleme cu telefonul rămân 2 mai importante: una este spargerea telefonului (care am discutat mai sus) și protejarea telefonului în sine cu ajutorul unei huse. Nu știu câți priviți  husa ca o protecție dar cam ăsta este rolul ei. Bineînțeles că nu trebuie să o priviți așa, eu o am mai mult că îmi place să o schimb periodic. Husa pentru mine este ca un tattoe, în esență transmite un mesaj. Partea faină este că sunt accesibile și există o grămadă de modele.

Cam acesta a fost articolul de astăzi, aș vrea să ramâneți cu ideea că mai bine dați un ban pe protecțile necesare telefonului decât să plătiți mai mult pentru reparații.

Comentarii

  1. Am o curiozitate.
    Nu vreau sa fiu naspa.
    Dar reclamele de pe site. Sunt puse de tine, ca asa ai vrut tu?
    Sau chiar esti platita sa le ai aici?
    Pentru ca blogul tau arata groaznic.
    E un haos de nedescris.
    Si ma intreb cine ar plati asa ceva.
    No hate. Doar curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, sunt puse de mine. Încă este un haos din cauza teme care mă lasă să le pun așa. Oricum mersi de atenționare!:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare